Define Biology and Sociology?
Define Biology and Sociology?
.
.
.
.
.
If New Born Baby Looks Like His Father It’s Biology,
If He Looks Like His Neighbor Then It is Called Sociology.
by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!
Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Why are you waiting here?
Husband: Sher ka shikar karne ja raha hoon mere darling!
Wife: Toh jao naa khade kyu ho!
Husband: Kaise jaau.. Bahar kutta jo khada hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Solid insult
Papu to girl: Mai aapse dosti karna chahta hun.
.
.
.
.
. .
Girl: Hamari dushmani kab thi mere BHAIYAA
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.
Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Rahul: How old are you Shobit?
Shobit: i'm 7 years old.
Rahul: You know what when I was in your age I was
also 7.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy asked his dad 4 a bike.
Dad : why did god give u 2 legs ?
Boy : one to change gear & other
to apply break.”!
Youngster rock.
Parents shock...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend:
Main Tumhari Roz Roz ki
Farmaishon se Tang Aa kar
'Khud Kushi' kar Raha hun.. =/
... Girlfriend:
Achha.. 1 White Suit to Dila do,
13vee pe Kya Pehnungi ?!!? =D
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal Chinese se: Kia tum American ho?
Chinese: Nahi main Chinese hon.
Pagal: Nahi tum American ho.
Chinese: Nahi main Chinese hon.
Pagal: Nahi tum American ho.
Chinese: Gussay say: Han main American hoo
pagal: pagal shakal sai to chinese lag te hoo
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao Zamin Or Chand Ka Apas Me Kya Rishta He
Pathan: Bhai Behn Ka
Techer: Wo Ksy?
Pathan: Q K Log Chand Ko Mamu
Or Zmeen Ko Maa Khty Hen.
“Geo Pathan”
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Sardar k ghar k bahir name plate per likha tha
Wife- MSC aur
Husband- FSC
1 admin ne pocha sardar G aap ki bivi ne kis Subject mein MSC ke hai?
Or Aap k FSC mein kon sy subject thy?
Sardar bola: Subject da meno pata nai, Name plate da matlab hai
MSC- Mother of Seven Children
FSC- Father os Seven Children
by hearthackervsgirls (few years ago!)