Jb 1 Aurat dosri se
Jb 1 Aurat dosri se baat karti hy to
Shetan 1 corner me khamoshi beth jata hy
Or
Sirf Seekhta hi nahi hy
Notes Banata Hy Notes.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 784 views
Similar Jokes
Wakeel: Tum ne Police Officer ki jaib me jalti hui matches kyun rkhi?
Pathan: Ye Hum ko bola "kaam krvana hai to pehle "JaiB" garam karo...
by Abdul Basit (few years ago!)
Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((
by Pak101.com (few years ago!)
Gujarati Babu aur Hindi Babu Jurassic Park movie
dekhne jate hain.
Dinosaurs screen ke paas aa raha tha. Gujarati
Babu darke seat ke neech chhup gayi.
Hindi Babu: Kyon Gujarati Babu, kya baat hai? Dar
kyon lag rahi hai. Cinema hi to hai.
Gujarati Babu: Mein Insan hoon aur akkal hai, pata
hai ki cinema hai. Lekin voh to janwar hai, usko kya
pata?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU-Humare Ghar Bhai aane Wala Hai
MOLU-Kese
GOLU-Jub last Time Mummy Hospital Me Admit
Huyi
Thi to Behan Aayi Thi ab papa Admit Huye Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
'Dozakh mein bohat sary log masti kar rahy thy
Kisi ne pucha ye kon hyn jo yaha....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dost:yaar aisi bivi ko kia kahen ge jo khobsurat ho,samjhdar ho, bat mane aur naraz na ho,
admi:afwaah
by Sabir shah (few years ago!)
Unke gum me, Unke gam me hum ro
ro ke tub bhar diye,
Bewafa aaye, aur nahake chal diye...!!!
by khalid hussain (few years ago!)
Munna-apun ka desh kaun chalata hai? Circuit-bhai
simple hai...apna SMS. Munna-kya fekta hai?
Circuit-bhai sms bole to ....SARDAR MANMOHAN
SINGH...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A woman, while touring a small South
American country was shown a
bullfight. The guide told her, "This is our
number one sport." The horrified woman said, "Isn't that
revolting?" "No," the guide replied, "revolting is
our number two sport.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Rubel bara dukhi tha!
Ek dost ne us se pucha, “Kiu, tension mein ho?”
Rubel: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh Rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon!
by Pak101.com (few years ago!)