Aik Dost ko 3 Bar call kiya
Aik Dost ko 3 Bar call kiya
Us ne Phone Nai Uthaya I messaged him:
Call urgently, she wants your number
ab voh mujh 20 bar call chuka hai aur mein
phone nai utha raha ;)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha “EID MUBARAK”
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
“KHAIR MUBARAK”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:tm mere liye kia kia kar sakte ho?
Boy:bolo kia karun?
Girl:mere liye chand la sakte ho?
.
... .
.
.
.
Boy: phir kia zameen k gird tmhare Mamu ghoomen ge
by Pak101.com (few years ago!)
Rahul Gandhi: Mom Apki Wajah Se Meri Shadi Nahi Ho Rahi
Sonia Gandhi: Kyon?
Rahul: Har taraf Likha Hai Sonia Ko Bahumat Do
by Pak101.com (few years ago!)
Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,
Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father to son: How did you write your exam?
Son: They had asked questions which I didn't know, so I wrote answer which they will not know
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient: Aapne 2-2 thermometer kyun rakhe hain?
Doctor: Ek muh mein lagane ke liye or dusra jheb mein
Patient: Mein aap ka matlab nahi samjha
Doctor: Matlan yeh hai ki ek thermometer muh mein lagane se mujhe pata chalta hai ki aap ka sharir kitna garam hai aur dusra jheb mein lagane se pta chalega ki aapki jheb kitni garam hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
kya moh-maya hai!!
Apna baccha roye to dil me dard hota he aur dusre ka roye to sir me..
Apni biwi roye to sir me dard hota heaur dusre ki roye to dil me
by Pak101.com (few years ago!)
Aik bv apne shohar ki bahut farmanbardar thi.
Nechee kia dekh rahe ho joke to upar khatam ho gaya bv aur farmanbardar.
by Sabir shah (few years ago!)
Colgate se daant saaf karne ka,
Pepsodent se majboot karne ka,
Babool se fresh karne ka..
Agar fir bhi safed nahi huye to..
Bindass HARPIC use karne ka..
by Pak101.com (few years ago!)