Diwar p likha tha
RAAZ public toilet gya to Diwar p likha tha
"Dunya Chand p pohnch gai
or Tm yha bethe ho?
RAAZ niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rhe he
by Pak101.com (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar: Mai Tere 64 K 64 Dant Tor Dun Ga
Pas Khra 1 Admi Bola:
Sardar G Dant To 32 Hote Hn
Sardr:
Mje Pta Tha K Tu Beech Main Bolay Ga Tere B Mila
K Bataey Hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ravana : Cigeratte hai kya?
Hanuman : Nahi Hai.
Ram : Ek packet hai na.
Hanuman : Aap chup rahiye prabhu. Iske 10 sir hain.
Pura packet khatam ho jayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: My Father Dug The Suez Canal
Banta: That’s Nothing
Have You Heard Of Dead Sea?
Santa: Yes, I Have
Banta: My Dad Killed It
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Arbi Bathroom me phone pr BAT kr raha tha ,
PATHAN ne Suna to andar jakr ARBi ko boht mara ,
logo ne pucha to bola,
Ye Kameena Bathoroom me TILAWAT ker rah ta..!!!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar bar me ro raha tha. Bartender: Kyo ro
rahe ho?
Sardar: Aur kya karu??
Jis ladki ko bhulana chahta hun uska naam hi yaad
nahi aata.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aadmi bada dukhi tha!
Ek dost ne uss se poocha, “Kyu, tension mein ho.”
Aadmi: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A GIFT FOR U
I have a GIFT 4 u Plz close ur eyes
1
2
3
4
5
7
8
9
10
Cheater
You did not close ur eyes
Now No GIFT 4 U BYE.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:bijli kahan se atti hei???
Student:mere mamu k ghar se!!!!!!!
Teacher:wo kase?!!!!!!!!!!!!
Stdnt:jab bijili jati ha tu papa kehty hen
''Salon ne phir bijli band kar di........'''''
by Tanveer Hussain (few years ago!)