BV se larayi
BV se larayi khatam hoi?
1 dost: BV se larayi khatam hoi?
2nd dost: gutne taik k mere pass ai thi
1st: ussney gutne taik kay kia kaha?
2nd: yehi key bed k nichey se nikal aao khuch nahi kahongi
by Mazhar Khan (few years ago!) / 941 views
Similar Jokes
A Diplomatic Husband 2 Wife:
"Hw do U expect Me 2Remembr
Ur Birthday Wn U Nvr Look any Older"
by Pak101.com (few years ago!)
Rajnikanth enters BIGG BOSS 4. Next day. Rajnikanth chahte hai ki BIGG BOSS confession room me aayein! Rajnikanth has counted infinity twice. Part of apple`s logo that is missing was eaten by Rajnikanth.
Rajnikanth doesn`t shave. He just looks in the mirror and dares hair to grow. Headlines of Today: Ek train cycle ki chapet
by Pak101.com (few years ago!)
Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar and Doctor Joke
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A pathan was dancing in his home.
His wife asked that why is he dancing?
He said that I have taken the syrup (liquid medicine), but forget to shake it….
Now I’m shaking it
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yaar Achha Hua
Me India Me Paida Hua
America Me Nahi
Banta : Q America Me
Hota To Kya Hota ?
Santa : Tu B Na
Muje English Kaha Aati Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Young girl: Dadiji,Aap k zamaane me 10-10 bacche
Q hote the ?
Old Lady: Beti Humaare time me bijali nhi thi.
Raat ko kon aya kon gaya malum nhi padta tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st man:jail ko urdu me hawalaat kiun kehte hain?
2nd man:kiun k jail me khane ko sirf hawa aur laat hi milte hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar interview dene geya.
Q:ap kitne behan bhai hai ?
Sardar:Ham 9 behan bhai hai
Q:un men apka number konsa hai?
...
Sardar :telenor ka.;-)
by Kashif (few years ago!)