Pathan
Pathan ne 1 jalti howi building
sai 6 logon ko nikala!
Phir bhi usay logon nai boht maara:-(
Q???
Is liye
K
Wo 6 log
Fire Brigade walay thay:-
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
Santa To Doctor: “Main Susu Subha 6 Baje Karta Hu Aur Potty 7 Baje Karta Hu.”
Doctor: “Phir Isme Problem Kya Hai?” . . .
Santa: “Doctor Saab, Par Meri Aankh Subha 8 Baje Khulti Hai.“
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mr. See and Mr. Saw.
One day Mr. See saw sea & Mr. Saw didn’t see sea.
See saw sea & jumped in sea.
Saw didn’t see sea but jumped in sea.
See saw Saw in sea & Saw saw See in sea.
See Saw both saw sea & both Saw & See were happy to see sea.
by Mazhar Khan (few years ago!)
SON: Abba idher AA.
MOTHER: Aise nai boltey beta, Abba ko izat ke sath bulate hain.
SON: Abba Izzat k sath idher aa ja
by hearthackervsgirls (few years ago!)
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.
2nd: Main bhi!
3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
by Umair Rahim (few years ago!)
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Aik kanjoos ki shadi me bar bar pani pesh kia ja raha tha
pathan bhook se behal ho kar chilaya bhai biryani mile gi pani gale me atak gia hai
by Sabir shah (few years ago!)
GF: Mera Mobile Maa K Pas Rehta Hai
BF: Agar Pakdi Gai To?
GF: Apka Number “Battery Low” Nam Se Save Hai,
Jab Bhi Apka Phone Ata He Maa Kahti He Charge
Kar Le Beta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha
S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia
Sipahi!Sir Akhri Shart,
Wo B Apse
Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.
S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai
Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga
S.H.O!Thek Hai
5000 Ki Shart Lg Gai
Sipahi Ne pent utrwy
5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia
Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka
0r Rony Lgy
S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?
Staf
ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
80 saal ka Buddha rape case me jail gaya.
Dost:- Tune is umar me ye kiya kaise?
Buddhha:- Koi rape nahi kiya.
Ye to Ilzam itna mardana tha ki
mana kar nahi paya ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
A mother looks dirty finger prints on a newly white
paianted main gate and becomes very angry and
call upon her child;
mother:ahmad! are these your dirty finger prints
over main gate?
ahmad:(says innocently): no mom i always kick to
open the gate.
by Tanveer Hussain (few years ago!)