Sardar Aur Truck

1 Truck Dosry Ko Khench K Le Ja Raha Tha Ye Dekh K 1 Sardar Zor Zor Se Hasney Laga Or Zamin
Pe Lotpot Ho Gaya Or Bola
Ek Rasi Ko Uthany K Liye Do Do Truck

by Pak101.com (few years ago!) / 1136 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta

Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta-----

Bacho ye ,, M,, hy .

M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----

Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy??

aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao

Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)

Papa-Bete result ka kya hua?

Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"

by Pak101.com (few years ago!)
Promotion

Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mast Chai Peeni Hai?

Santa Ek Din Gumte Gumte Apne Dost Banta Ke Ghar Ja Pahuncha.

Banta Badi Khushi Se Mila Aur Usko Bithata Hua Bola.

Banta: “Yaar Aaj Teri Bhabhi Ghar Pe Nahi Hai, Warna Mein Tujhe Bhadiya Si Chai Pilata”

Santa: “Oye Kanjus Kabhi To Doodh Market Se Bhi Le Liya Kar?“

by Pak101.com (few years ago!)
A Beggar

A beggar- ‘Oh sundari ! Andha hoon.
Sawa paanch rupya de de..
“Husband said 2 his wife- De de, tujhe sundari
bola hai to har haal mein andha hai…”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek old lady

1 Old Lady ne ATM ke pas SAnta se: Beta mera
Balnce check kArdo..
SAnta ne usko Dhakka de diya,
Lady gir gAyi..
SAnta- tumhAra Balance kharab hAI amma..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Party main 1 khubsurat larrki ko daikh k

Party main 1 khubsurat larrki ko daikh k 1 Doctor romantic mood main bola:
"U r such a beautiful girl i hav'nt seen before. I Love u & want to marry U"

Girl: "Ray bhai! tain Rangrri maa'n baat kr, mannay angreji koni aavay hay"!

Doctor: "kuchH bhi na bahan, tain Dua kr load-sheding band ho javey"

by Mohammad Ali (few years ago!)
SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat

Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki

Banta: That’s Great Yaar..

Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER

by Pak101.com (few years ago!)
wife hits her husband with frying pan

wife hits her husband with frying pan
Husband: What was that for...?
Wife: I found a paper in your pocket
with the name Jenny on it.
Husband: I took part in a race last week
and Jenny was the name of my horse.
Wife: Sorry..!
Next day wife hit him with the frying pan again
Husband: What now..?
Wife: Your horse is on the Phone .

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna Bhai to Circuit

Munna bhai: Yeh doctor log operation karne se pehle Patient ko behosh kyun karte hain?

Circuit: Bolay to patient khud operation karna seekh na le is liye…

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook