Sardar Aur Truck
1 Truck Dosry Ko Khench K Le Ja Raha Tha Ye Dekh K 1 Sardar Zor Zor Se Hasney Laga Or Zamin
Pe Lotpot Ho Gaya Or Bola
Ek Rasi Ko Uthany K Liye Do Do Truck
by Pak101.com (few years ago!) / 1136 views
Similar Jokes
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta-----
Bacho ye ,, M,, hy .
M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy??
aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)
Papa-Bete result ka kya hua?
Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ek Din Gumte Gumte Apne Dost Banta Ke Ghar Ja Pahuncha.
Banta Badi Khushi Se Mila Aur Usko Bithata Hua Bola.
Banta: “Yaar Aaj Teri Bhabhi Ghar Pe Nahi Hai, Warna Mein Tujhe Bhadiya Si Chai Pilata”
Santa: “Oye Kanjus Kabhi To Doodh Market Se Bhi Le Liya Kar?“
by Pak101.com (few years ago!)
A beggar- ‘Oh sundari ! Andha hoon.
Sawa paanch rupya de de..
“Husband said 2 his wife- De de, tujhe sundari
bola hai to har haal mein andha hai…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Old Lady ne ATM ke pas SAnta se: Beta mera
Balnce check kArdo..
SAnta ne usko Dhakka de diya,
Lady gir gAyi..
SAnta- tumhAra Balance kharab hAI amma..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Party main 1 khubsurat larrki ko daikh k 1 Doctor romantic mood main bola:
"U r such a beautiful girl i hav'nt seen before. I Love u & want to marry U"
Girl: "Ray bhai! tain Rangrri maa'n baat kr, mannay angreji koni aavay hay"!
Doctor: "kuchH bhi na bahan, tain Dua kr load-sheding band ho javey"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Pak101.com (few years ago!)
wife hits her husband with frying pan
Husband: What was that for...?
Wife: I found a paper in your pocket
with the name Jenny on it.
Husband: I took part in a race last week
and Jenny was the name of my horse.
Wife: Sorry..!
Next day wife hit him with the frying pan again
Husband: What now..?
Wife: Your horse is on the Phone .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna bhai: Yeh doctor log operation karne se pehle Patient ko behosh kyun karte hain?
Circuit: Bolay to patient khud operation karna seekh na le is liye…
by Pak101.com (few years ago!)