Going To Work Or Coming Home!

Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?

Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!

by Pak101.com (few years ago!) / 1039 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi

Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#

Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena

by Pak101.com (few years ago!)
free gift do

Santa: kal jo shampoo liya tha, uska free gift do.
Shopkeeper: us pe koi free gift nahi tha.
Santa: pagal samajhta hai, uspe likha tha dandruff free.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I Kiss My Wife

Sardar 2 His Friend:
I Kiss My Wife Everyday B4 I Go 2 Office N U?
Friend:
I Kiss Ur Wife After U Go 2 Office..
Sardar:
Hahaha
I Kiss First

by Mohammad Ali (few years ago!)
1 kanwari larki ko bacha ho gaya

1 Kunwari ladki ko bachcha ho gaya . uske baap ne
poocha yeh bachcha kis ka hian
ladki : Papa missed call to sab marte the pata nahi
kiss ki recieve ho gayi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chipkali Kaan Ke Andar

Doctor - Jab apko pata tha chhipkali apke Kaan me ja rahi hai,... to aap chup kyo the?

Patient - Pehle cockroach gaya tha, maine socha use pakadne ja rahi hogi. Isiliye main chup thi.

Par yeh toh cockroach ko khake andar so hi gaya. Isiliye nikalne aya hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Yes Sir

Attendence-
Pappu Yes Sir
Bablu Yes Sir
Tinku Yes Sir
Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa

by Pak101.com (few years ago!)
1 rupia de de baba

Fakeer: 1 Rupia dede Baba
Aadmi:
Sharam Nai Ati itnay hattay kattay khubsurat
nojawan ho k bheek mangtay ho
fakeer:Acha pher apni behan ka rishta day de.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 pagal dusre se

1st pagal: me aksar khawab me dekhta hon mera aik paion karachi aur dosra lahore hota hai.
2nd pagal:khuwab na dekha karo shalwar phat jae gi.

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan

Ek pathan interview K lye gaya.

interviewer : “Where is abu dabi?”

pathan: “jis qabrastan me meri Ami Dabi,
wahi per Abu dabi…!!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Se Dahi Ki English Btao

Teacher Sardar Se:
Dahi Ki English Btao?
,
,
,
,
,
Sardar Sochne K Bad:
,
,
,
,
,
,Milk Sleeping In The Night
And Swairey Swairey Tight.!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook