What Is The Weather Like ?
Santa: What Is The Weather Like ?
Banta:
I Do Not Know
It Is So Foggy That I Cannot See
by Pak101.com (few years ago!) / 1090 views
Similar Jokes
Son:papa jab sab shadi kar ke pareshan hai tu shadi kyu kartay hai?
Papa: Beta aqal badam khanay
Se nahi Thokar kha ke aati hai:->
by Abdul Sami (few years ago!)
"Honey," said this husband to his wife, "I invited a friend home for supper." "What? Are you crazy? The house is a mess, I haven't been shopping, all the dishes are dirty, and I don't feel like cooking a fancy meal!" "I know all that." "Then why did you invite a friend for supper?" "Because the poor fool's thinking about getting married."
by inayat khan (few years ago!)
Pathan Doctor Se: Mere Wazan Bhot Ho Gaya Hai
Doctor: Tum Rozana 5 kilo Meter Padel Chalo
1 Saal Baad pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
O Tera Khana kharab khabees Wazan Tu Kam Ho Gaya Hai
Magar Hum
“AFGHANISTAN” Puchnch Gaya Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Mere Pass Gaddi Hai, Banglow Hai, Paisa Hai.
Tumhare Paas Kya Hai?
Banta: Mere Pass Bhi Gaddi Hai, Banglow Hai, Paisa Hai.
.
.
.
Santa: To Saaley Apni Maa Kiske Paas Hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Examiner: Why Are You Under Tension?
Did You Forget Hall Ticket, ID or Calculator?
Student: No Sir!
By mistake I brought Tomorrow Exam's Chit Today.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge: Tum teesri baar adalat me aa rhay ho, tumhain sharam nhi ati?
Sardar: Oh janab, tusi roz anday o, tuwanu te fair duub k mar jana chahi da na
by Pak101.com (few years ago!)
Wo larka aj bi garmi se mar raha hai
jissy us ki girl friend ne 6 saal pehlay kaha tha k tum jacket me salman khan lagte ho.
by Sabir shah (few years ago!)
1980
Enginr sahb ka ghr konsa h?
wo jo bada bngla h,wo"
2010 "xcuse me,
yha engineer ka ghr konsa h?
"abey kisi b ghr me ghus ja. ek na 1 to hoga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Gusse Ka Aana "Mard" Hone K Nishani Hai...
.
.
.
.
Magar...
.
.
.
.
.
.
.
.
Gusse Ko Pee Jana
"Husband" Hone Ki Nishani Hai...!! :D
by Pak101.com (few years ago!)