Sardar Was Sleeping

Sardar Was Sleeping In His
Bed Room With His Wife










Why Are You Scrolling Down
So Fast Let Him Sleep With His Wife

by Pak101.com (few years ago!) / 994 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tum Kis Jurm Me Aye Ho?

Jailor-Tum Kis Jurm Me Aye Ho?
Santa-Bas kuch khaas nahi jailor saab,Sarkar Se Competition Ho Gaya Tha

J- Kis Baat Ka?
S- Note Chhapne Ka.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor 2 Injured Patient

Doctor 2 Injured Patient:
Jab Car Ek Lady Chala Rahi
Thi To Tumko Road Se Door
Chalna Chahye Tha!!

Patient:
Konsi Road?
Main To KHAIT ME LOTA LE K
BETHA THA..

by Pak101.com (few years ago!)
Success Ka Naya Mantra

Success Ka Naya Mantra: Har Aadmi Ki Tarakki Ke Peeche Aurat Ka Haath Hota Hai.Isliye Padhai main Samay Barbaad Mat Karo,Aurat Ki Khoj Karo.

by Pak101.com (few years ago!)
Shairy funny

Us ki zulfun me jb se soya hun



faraz



us din se mujhe to jooen nai chortien

by Sabir shah (few years ago!)
Do u know the meaning of WIFE??

Husband asks , “Do u know the meaning of WIFE??
“Without Information Fighting Every time”
Wife replies,” No, It means ,
“With Idiot For Ever !!!”

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Pyaar se?

Sardar talking on cell.
2nd Sardar : Kis se baat kar raho ho.
1st Sardar : Biwi se…

2nd Sardar : Itne… Pyaar

1st Sardar : Tumhari hai…

by Mohammad Ali (few years ago!)
Urdu Funny Quote – RAILWAY INTERVIEW

RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….

by Mazhar Khan (few years ago!)
Social Work

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
yaa hooo!!!! Chutti..

Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..

by KASHIF (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya

1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..:p:p

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook