Sardar Was Sleeping
Sardar Was Sleeping In His
Bed Room With His Wife
…
…
…
…
…
…
…
…
…
Why Are You Scrolling Down
So Fast Let Him Sleep With His Wife
by Pak101.com (few years ago!) / 994 views
Similar Jokes
Jailor-Tum Kis Jurm Me Aye Ho?
Santa-Bas kuch khaas nahi jailor saab,Sarkar Se Competition Ho Gaya Tha
J- Kis Baat Ka?
S- Note Chhapne Ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor 2 Injured Patient:
Jab Car Ek Lady Chala Rahi
Thi To Tumko Road Se Door
Chalna Chahye Tha!!
Patient:
Konsi Road?
Main To KHAIT ME LOTA LE K
BETHA THA..
by Pak101.com (few years ago!)
Success Ka Naya Mantra: Har Aadmi Ki Tarakki Ke Peeche Aurat Ka Haath Hota Hai.Isliye Padhai main Samay Barbaad Mat Karo,Aurat Ki Khoj Karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Us ki zulfun me jb se soya hun
faraz
us din se mujhe to jooen nai chortien
by Sabir shah (few years ago!)
Husband asks , “Do u know the meaning of WIFE??
“Without Information Fighting Every time”
Wife replies,” No, It means ,
“With Idiot For Ever !!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar talking on cell.
2nd Sardar : Kis se baat kar raho ho.
1st Sardar : Biwi se…
2nd Sardar : Itne… Pyaar
1st Sardar : Tumhari hai…
by Mohammad Ali (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..
by KASHIF (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)