1 Pathan Ne Mobile
1 Pathan Ne Mobile K Sath Ek Kenchi Bhi Lee. Kisi Ne Pocha
Khan Sahab Kenchi Q Lee?
Pathan: O Yara Kabhi Kabhi Call Katni Bhi Parti Hai…
by Pak101.com (few years ago!) / 1145 views
Similar Jokes
Iqbal (Ahmad say):dunya ka sab say taqat war aadmi kon hai?
Ahmad: traffic police jo sirf hath kay aik isharay say sainkron garyan rok leta hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar apne Marriage Certificate ko ek ghante se dekh raha tha
.Biwi boli:tussi inni der se ki dekh rahe ho?
Sardar:Expiry Date dekh raha hu. ….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The awkward moment when ;)
when your friend is arguing with their
parents &
their parents turns towards you
and asks
"Do you ever talk to your parents like this?" XD
lolz
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Humey garibon k sath pyar se paish aana chahiye.
Student: Acha ab samjh me aaya.
Teachr: Kya?
Studnt: Yahi k papa aksar Padosan ko galay q lagate hain.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Main ne tumhain baghair dekhe shadi kr li.
Shohar: Aur meri sharafat dekho,
Main ne dekh kar bhi inkar ni kiya..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son:
Paper Was Tough!
Dad:
Widout Going, How Did U Know?
Son:
Paper Was Leaked 2 Days Ago…!!:-)
by sana (few years ago!)
At a local coffee bar, a young woman was expounding on her idea of the perfect mate to some of her friends.
"The man I marry must be a shining light amongst company. He must be musical. Tell jokes. Sing. And stay home at night!"
An old granny overheard and spoke up, "Honey, if that's all you want, get a TV!"
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi k ghar ka samny kutta mara para tha uss ny muncipal commetie ko phone kiya"mery ghar ka samny kutta para hy utha lein"
jawab mila:wahin dafan kar do.
us admi ko gussa tow bohat aya par tahamul sy bola"g mein dafan karny laga tha magar marhoom k bachon ko itlaa karni thee"
by sarmad abbas (few years ago!)
Manager: what is your qualification?
Santa:- Sir, i am PHD.
Manager:(Shocked) what do u mean by PHD?
Santa:- Sir Passed Highschool with Difficulty...
by Pak101.com (few years ago!)