Pathan vs wife
Pathan: mujhe hokomat ka mauqa mile to me pakistan ki taqdeer badal don.
Wife: pehly apni shalwar to badlal le subah se ulti pehni howi hai.
by Ramzankhan (few years ago!) / 1087 views
Similar Jokes
1Bacha Bahut Der Se Ro Ra Tha
Maa Ne Pucha
Mele Laal Ko Qa Chaiye?
Tofee
Biskit
... Ya
milk?
Bacha:
Bash Ek sanam chahiyeee
aashqi ke liye..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
EK PATHAN LARKI SE HUM SE SHAADI KARO
TUMKO SAWAAB MILENGA.
LARKI WO KAISE:
PATHAN:HAMARA SHAADI HOGI,BACHA HOGA..,
BACHA KA NAAM SAWAAB KHAN RAKHGA…,
by Tanveer Hussain (few years ago!)
"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."
by khalid hussain (few years ago!)
Boy to girl:- i can make u say I LOVE U ?
girl: no way !!
boy: bet ??
girl: yes ...
boy: OK start ... say blue?
......girl: blue..
boy: say pink?
girl: pink...
boy: say love?
girl: love ...
boy: whats 1+1?
girl: 2
boy: Ur age?
girl: 18
boy: hahaha... i told u i could make u say 18!!
girl: no, u said u could make me say that I LOVE U
boy: yes i did :D :D :D !!!!
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Santa: I need Poison.. Chemist: I can't sell without prescription.. Santa shows his used Ra.One tickets... Chemist: Bus kar pagle, rulayega kya...badi bottle du ya chhoti
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Quaid-e-Azam in Peshawar
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
TEACHER: Ek Aisa Sentense
Batao Jis Mein URDU , HINDI ,
PUNJABI Aur ENGLISH Ka Sahi
Use Hua Ho …
.
…
.
.
.
.
.
.
SANTA : ISHAQ DI GALI VICH
NO ENTRY
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl Friend: Chand Kahan Hy……..?
.
Boy Friend: Chand do Han aik tum or aik upar
.
.
.
.
.
After Marriage
.
Wife: Chand kaha hy
Husband : Andhi hy….?
.
.
.
wo upar kya tera Baap CFL light le k
Bhaita hy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
3 Idiots Best Line –
Neend ke piche mat bhago.Agar bhagna hai to padhai ke peeche bhago.Neend jhak mar ke tumhare peeche aayegi!”
by Pak101.com (few years ago!)