Pathan vs wife

Pathan: mujhe hokomat ka mauqa mile to me pakistan ki taqdeer badal don.
Wife: pehly apni shalwar to badlal le subah se ulti pehni howi hai.

by Ramzankhan (few years ago!) / 1087 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1Bacha Bahut Der Se Ro Ra Tha

1Bacha Bahut Der Se Ro Ra Tha
Maa Ne Pucha

Mele Laal Ko Qa Chaiye?
Tofee
Biskit
... Ya
milk?

Bacha:
Bash Ek sanam chahiyeee
aashqi ke liye..;-)

by Pak101.com (few years ago!)
HUM SE SHAADI KARO

EK PATHAN LARKI SE HUM SE SHAADI KARO
TUMKO SAWAAB MILENGA.
LARKI WO KAISE:
PATHAN:HAMARA SHAADI HOGI,BACHA HOGA..,
BACHA KA NAAM SAWAAB KHAN RAKHGA…,

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Room Service? Can you send up a towel?

"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."

by khalid hussain (few years ago!)
i love u

Boy to girl:- i can make u say I LOVE U ?
girl: no way !!
boy: bet ??
girl: yes ...
boy: OK start ... say blue?
......girl: blue..
boy: say pink?
girl: pink...
boy: say love?
girl: love ...
boy: whats 1+1?
girl: 2
boy: Ur age?
girl: 18
boy: hahaha... i told u i could make u say 18!!
girl: no, u said u could make me say that I LOVE U
boy: yes i did :D :D :D !!!!

by ubaid ur rehman (few years ago!)
Santa: I need Poison

Santa: I need Poison.. Chemist: I can't sell without prescription.. Santa shows his used Ra.One tickets... Chemist: Bus kar pagle, rulayega kya...badi bottle du ya chhoti

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan

Quaid-e-Azam in Peshawar
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Aisa Sentense Batao Jis Mein

TEACHER: Ek Aisa Sentense
Batao Jis Mein URDU , HINDI ,
PUNJABI Aur ENGLISH Ka Sahi
Use Hua Ho …
.

.

.

.

.

.

.

SANTA : ISHAQ DI GALI VICH
NO ENTRY

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife Chand kaha hy

Girl Friend: Chand Kahan Hy……..?
.
Boy Friend: Chand do Han aik tum or aik upar
.
.
.
.

.
After Marriage
.
Wife: Chand kaha hy
Husband : Andhi hy….?
.
.
.
wo upar kya tera Baap CFL light le k
Bhaita hy.

by Mazhar Khan (few years ago!)
3 Idiots Best Line

3 Idiots Best Line –

Neend ke piche mat bhago.Agar bhagna hai to padhai ke peeche bhago.Neend jhak mar ke tumhare peeche aayegi!”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook