Pathan vs wife
Pathan: mujhe hokomat ka mauqa mile to me pakistan ki taqdeer badal don.
Wife: pehly apni shalwar to badlal le subah se ulti pehni howi hai.
by Ramzankhan (few years ago!) / 1086 views
Similar Jokes
Pappu Beshak Tera Behnoi Ho FARAZ...
Wah Wah
But Pappu Can't Dance Sala
Wah Wah Wah
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sara: Kya Aapko Pata hai?
Books Saamne Rakh k Bhi na Parhne Wali Beemari Ka kya Naam hai?
Chaudhary: Aahoo!!! Begherati
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : My Girlfriend broke up with me and sent me
pics of her with her new
boyfriend .
-
-
-
Friend : Really Bad ,
What did you... do ?
-
-
Boy : I sent those pics to her Dad ... DHinka
chika...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Secret for
a Successful Marriage Is:
“The Work-Shop…!!”
.
.
.
.
.
The Husband Works
& The Wife Shops.. =D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
?2 sardar or unki 1 sister jungle se ja rhe the Itne
me daku ka kafila aya aur unki behen ko utha k le
gya
Sardr-Aj didi na hoti to hamare sare paise lut jate.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistan Post office ney, "Asif Zardari" ki tasweer
waley tickets jaari ker diyea hain.
AWAAM puch rahi hai key
"Thook kis taraf lagana hai!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo kaun si cheez hai jo fridge me rakhne k bad b garam rehti hai..?.
.
.
.
Nhi pta..?
.
.
.
.
.
Garam masala :D
Dekha bachpan se genius hu pr kbhi ghamand nhi kiya.
by tahir bashir (few years ago!)
Elephant & Ant were walking on a bridge. Then d elephant looked down toward d river. Suddenly ant bit the elephant.
Y?
Bcoz ants wife was bathing in the river.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..
by tanveer hussain (few years ago!)
Husbnd: Kya tumne mujhe KUTTA kaha? No answer
Husbnd again asks, No answer
Then again he asks,
Wife: Nahi kaha. Plz AB bhoka na bandh karo
by Pak101.com (few years ago!)