Pathan K Mobile P Raat 2 Baje
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy
Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K
Har Pathan Chowkidaar Ho
by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
“Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daku pathan k ghar ghus gaya
aur bola jaldi btao sona kahan hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: pagal ka bacha! itna bra ghar hai, kahin bhi so jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar G Ko Invitatn Mila K:
Aap Ne Party Mein RED Tie Pehan Ke Aani Hai
Sardar G Party Mein Punhchey
To Dekha K Logon Ne Pent Shirt Bhi Pehni Hui Thi
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar:
doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to hamara signature hai.
by Razzi (few years ago!)
It is said that Husband is the head of the family,
But Remember that wife is the Neck of the family.
& the Neck can turn the Head exactly the way she wants. :)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Door Kisi Shehar Mein Apne Friend Ki Shadi Mein Gaya.
Par Raste Mein Kisi Wajah Se Bus Nikal Gayi Aur Vo Chalte Chalte Ek Gaanv Mein Pahunch Gaya.
Toh Santa Sochta Hai Kisi Ke Ghar Hi Raat Kaat Lete Hai, Yeh Soch Kar Woh Ek Ghar Ka Darwaja Khatt Khtata Hai.
Santa: “Ji Apke Ghar Mein Raat Gujarni Hai, Subah Chala Jaunga”
Aadmi: “Yeh Bahu Betiyon Ka Ghar Hai, Hum Nahi Rakh Sakte”
Santa Doosre Darwaje Par Aise Hi Pooochta Hai, Wahaan Bhi Ek Lady Bolti Hai Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Hum Nahi Rakh Sakte.
Kai Jagah Yahi Sunne Ko Milta Hai, Toh Last Mein Kuch Sochkar Ek Aur Darwaja Khatt Khtata Hai Aur Poochta Hai.
Santa: “Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Kya?”
Aadmi: “Haan, Kya Karna Hai Bolo”
Santa: “Ji Ek Raat Kaatni Thi.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?
Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi 2 Cigarettes pee raha tha
BV: 2 Cigarette Q pee rahe ho?
Admi: dost ki yad aa rahi hy, 1 meri aur 1 mere dost ki
kuch din baad admi 1 Cigarette pee raha tha.
BV: Dost ko bhool gaye kya?
Admi: Nhi bewaqoof, mene Cigarette peena chorr di hy ab sirf dost ki pee raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi
GOLU:Mujhe kya
MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai
GOLU: Fir tujhe kya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master:tumne homework nahi kiya,batao kya saza du?
Child:wo ladki jo last seat pe bathi hai,uske sath bathroom me band kar do.
by Pak101.com (few years ago!)