Pathan K Mobile P Raat 2 Baje

Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy

Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K

Har Pathan Chowkidaar Ho

by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Main apni biwi noo 10vin karai

Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai

B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”

hor ki keraan?

2nd sardar:

“Changa munda vekh k viaa v kara day”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daku pathan k ghar ghus gaya

Daku pathan k ghar ghus gaya
aur bola jaldi btao sona kahan hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: pagal ka bacha! itna bra ghar hai, kahin bhi so jao.

by Pak101.com (few years ago!)
Red Tie Aur Sardar

Sardar G Ko Invitatn Mila K:
Aap Ne Party Mein RED Tie Pehan Ke Aani Hai

Sardar G Party Mein Punhchey
To Dekha K Logon Ne Pent Shirt Bhi Pehni Hui Thi

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar To Pathan Doctor

Sardar:
doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to hamara signature hai.

by Razzi (few years ago!)
Head & Neck of the family

It is said that Husband is the head of the family,
But Remember that wife is the Neck of the family.

& the Neck can turn the Head exactly the way she wants. :)

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: “Ji Ek Raat Kaatni Thi

Santa Door Kisi Shehar Mein Apne Friend Ki Shadi Mein Gaya.

Par Raste Mein Kisi Wajah Se Bus Nikal Gayi Aur Vo Chalte Chalte Ek Gaanv Mein Pahunch Gaya.

Toh Santa Sochta Hai Kisi Ke Ghar Hi Raat Kaat Lete Hai, Yeh Soch Kar Woh Ek Ghar Ka Darwaja Khatt Khtata Hai.

Santa: “Ji Apke Ghar Mein Raat Gujarni Hai, Subah Chala Jaunga”

Aadmi: “Yeh Bahu Betiyon Ka Ghar Hai, Hum Nahi Rakh Sakte”

Santa Doosre Darwaje Par Aise Hi Pooochta Hai, Wahaan Bhi Ek Lady Bolti Hai Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Hum Nahi Rakh Sakte.

Kai Jagah Yahi Sunne Ko Milta Hai, Toh Last Mein Kuch Sochkar Ek Aur Darwaja Khatt Khtata Hai Aur Poochta Hai.

Santa: “Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Kya?”

Aadmi: “Haan, Kya Karna Hai Bolo”

Santa: “Ji Ek Raat Kaatni Thi.“

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar Koi aisa Karobaar bata jis m

Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?

Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de

by Pak101.com (few years ago!)
1 admi 2 Cigarettes pee raha tha

1 admi 2 Cigarettes pee raha tha

BV: 2 Cigarette Q pee rahe ho?

Admi: dost ki yad aa rahi hy, 1 meri aur 1 mere dost ki

kuch din baad admi 1 Cigarette pee raha tha.

BV: Dost ko bhool gaye kya?

Admi: Nhi bewaqoof, mene Cigarette peena chorr di hy ab sirf dost ki pee raha hon.

by Pak101.com (few years ago!)
Ghar nain ag lag gai

MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi
GOLU:Mujhe kya
MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai
GOLU: Fir tujhe kya

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tumne homework nahi kiya

Master:tumne homework nahi kiya,batao kya saza du?

Child:wo ladki jo last seat pe bathi hai,uske sath bathroom me band kar do.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook