Salman khan is confused nw a dayx..

Salman khan is confused nw a dayx........coz. . .

Girl Frnd jawan ho gai...

aur . . .Bhabi badnam ho gai. . .;-D

by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa To Rikshaw Wala

Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ?
Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa:
Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . .

by Pak101.com (few years ago!)
Ghar Pe Guest Aa Rahe Hai

Santa Ki Patni Apne Ghar Par Do Extra Bister Laga Rahi Hoti Hai To Santa Ye Dekh Ke Pappu Se Puchta Hai.

Santa: “Pappu, Aaj Teri Maa Do Bistar Kyun Laga Rahi Hai?”

Beta: “Papa, Ghar Pe Do Guest Aane Wale Hai”

Santa: “Kaun Aa Raha Hai?”

Beta: “Mummy Ka Bhai Aur Mera Maama”

Santa: “Achha, Phir Ek Aur Laga Lo, Mera Saala Bhi To Aa Raha Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Ankhein theek hogayeen


Larki nahane gai kapre utare darwaza

baja boli=KON? Jawab aya=POSTMAN kapre

pehen k letter liya phir nahane gai kapre

utare darwaza baja boli=KON? Jawab aya=DHOBI

kapre pehen k dhobi se hisab kiya phir nahane

gai kapre utare darwaza baja phir boli=KON?

Jawab aya=PAPPU(parosan ka beta hay.ANDHA hay)

larki ne socha kya farq parta hay kapre nahi

pehenti aise he chali gai darwaza khola PAPPU

ne mithai di boli=kis khushi me PAPPU=meri

Ankhein theek hogayeen.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Always Kisses His Wife

Wife: Our New Neighbour Always Kisses His Wife When He Goes To Work

Why Don’t You Do That?

Husband: How Can I? I Don’t Even Know Her

by Pak101.com (few years ago!)
apko keley ka chilka nazar nahi aya

Doctor to Sheikh: apko keley ka chilka nazar nahi aya jo ap phisal gai?
Sheikh: main to paon rakh k dekh raha tha k chilkey mein kela to ni hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Aaj breakfast kya kiya?

Santa-Aaj breakfast kya kiya?
banta -Sandwiches

Santa -Jhooth Muli ke parathe khaye h na?

Banta -How do u know?

santa-Lips Can Lie But Hips Don't Lie!

by Pak101.com (few years ago!)
have you everbeen to Egypt?

PAPPU : Daddy, have you ever
been to Egypt?
FATHER : No. Why do you ask that?
PAPPU: Well, where did you get my mummy then

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikari Ka Girl Friend Ko Phone

Beggar: 20 rupaiya dedo sahab. girlfriend ko phone
karna hai.
Sahab ki girlfriend: dekho,
bhikari bhi apni girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee
main bhikari ban gaya hoon.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
wat is the bigest presure

wat is the bigest presure on PAK cricket captain wen they need 1 Run to win in 5 overs and 10 wickets in hand?
.
.
.
Ya khuda agar jeet gaye to
English bolni padegi..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shocking Story

Shocking
Story

Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.
Larka:
Do u have boyFriend?
Larki:
Yes I have,

But Who are
u?

Larka: Tera bhai Ho ruk Ghr ake Batata hun.

by KASHIF (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook