Salman khan is confused nw a dayx..
Salman khan is confused nw a dayx........coz. . .
Girl Frnd jawan ho gai...
aur . . .Bhabi badnam ho gai. . .;-D
by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ?
Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa:
Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . .
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Patni Apne Ghar Par Do Extra Bister Laga Rahi Hoti Hai To Santa Ye Dekh Ke Pappu Se Puchta Hai.
Santa: “Pappu, Aaj Teri Maa Do Bistar Kyun Laga Rahi Hai?”
Beta: “Papa, Ghar Pe Do Guest Aane Wale Hai”
Santa: “Kaun Aa Raha Hai?”
Beta: “Mummy Ka Bhai Aur Mera Maama”
Santa: “Achha, Phir Ek Aur Laga Lo, Mera Saala Bhi To Aa Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Larki nahane gai kapre utare darwaza
baja boli=KON? Jawab aya=POSTMAN kapre
pehen k letter liya phir nahane gai kapre
utare darwaza baja boli=KON? Jawab aya=DHOBI
kapre pehen k dhobi se hisab kiya phir nahane
gai kapre utare darwaza baja phir boli=KON?
Jawab aya=PAPPU(parosan ka beta hay.ANDHA hay)
larki ne socha kya farq parta hay kapre nahi
pehenti aise he chali gai darwaza khola PAPPU
ne mithai di boli=kis khushi me PAPPU=meri
Ankhein theek hogayeen.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Our New Neighbour Always Kisses His Wife When He Goes To Work
Why Don’t You Do That?
Husband: How Can I? I Don’t Even Know Her
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor to Sheikh: apko keley ka chilka nazar nahi aya jo ap phisal gai?
Sheikh: main to paon rakh k dekh raha tha k chilkey mein kela to ni hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Aaj breakfast kya kiya?
banta -Sandwiches
Santa -Jhooth Muli ke parathe khaye h na?
Banta -How do u know?
santa-Lips Can Lie But Hips Don't Lie!
by Pak101.com (few years ago!)
PAPPU : Daddy, have you ever
been to Egypt?
FATHER : No. Why do you ask that?
PAPPU: Well, where did you get my mummy then
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beggar: 20 rupaiya dedo sahab. girlfriend ko phone
karna hai.
Sahab ki girlfriend: dekho,
bhikari bhi apni girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee
main bhikari ban gaya hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
wat is the bigest presure on PAK cricket captain wen they need 1 Run to win in 5 overs and 10 wickets in hand?
.
.
.
Ya khuda agar jeet gaye to
English bolni padegi..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shocking
Story
Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.
Larka:
Do u have boyFriend?
Larki:
Yes I have,
But Who are
u?
Larka: Tera bhai Ho ruk Ghr ake Batata hun.
by KASHIF (few years ago!)