Marriage is a three ring
Marriage is a three ring circus: an engagement ring, a wedding ring, and suffering.
by khalid hussain (few years ago!) / 879 views
Similar Jokes
Larka larki k baap se:me ap ki beti ka hath mangne aya hun.
Baap :q?
Larka :q k mere hath thak gae hain is ko message kar kar k
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Larka Doctor se Lagta hai Mai Andha ho Gaya hon.
Doctor Ne uski Aankhon ko Check kia
Aur kha nahi Beta Tumhari Aankhein tu theek hain.
Larka: Tu phir Newspaper Mai Mujhy Apna Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Raha?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Agar sache dil se Rab se Dua ki jaye to wo poori hoti hai…!!!
Student:
Rehne dain miss, agar aisa hota to aap meri biwi hotein.
by inayat khan (few years ago!)
Q: What's the difference between the Chesapeake Bay and a blonde?
A: The Chesapeake Bay is losing its crab population.
by khalid hussain (few years ago!)
Santa: agar electricity nahi hota to kya hota?
Banta: raat mein candle light mein TV dekhna padta tha
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Amrud bech rha tha
Banta- Agar amrud me kida nikla to?
Santa-To saaf baat hai...
Phale Hi Bol dete hai
hum kide ke alag Paise Lenge
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi ne pathan se phocha gusal k kitne farz hain
Pathan: 3
Molvi: shabash kon kon se?
Pathan:
Shampo!
Sabun!
Or
Tolya!…
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: m not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking
to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too,
Chal uth rotti bana shabas.
by Pak101.com (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai per dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hain aur sabse bujurg sadhu ko
Pranam kar poochta hain
Maharaj ladki nahi pat rahi hai.. kya Karu?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hain
Aur kehtaa hain.. chotu ek aur chatai laga de
beta..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ek Din Gumte Gumte Apne Dost Banta Ke Ghar Ja Pahuncha.
Banta Badi Khushi Se Mila Aur Usko Bithata Hua Bola.
Banta: “Yaar Aaj Teri Bhabhi Ghar Pe Nahi Hai, Warna Mein Tujhe Bhadiya Si Chai Pilata”
Santa: “Oye Kanjus Kabhi To Doodh Market Se Bhi Le Liya Kar?“
by Pak101.com (few years ago!)