Pathan in Quaid E Azam Mazar
Aik Pathan Quaid E Azam K Mazar Ja Kar Dua Kar Raha Tha,
“Mera Prize Bond Hr Soorat Mein Nikalna Chahiye.”
Jaisay Hi Wo Mazar Se Bahir Aya
Kisi Ne Us Ki Jaib Se Prize-Bond Nikaal Liya. Wo Dobara Mazar Par Gya Aur Bola,
“JINNAH SAHIB, Pehley Puri Baat To Samajh Liya Karain.
by Pak101.com (few years ago!) / 1208 views
Similar Jokes
Jisko FARAZ ne chaha woh kisi aur ki hogai
wah wah wah
Jisko FARAZ ne chaha woh kisi aur ki hogai
.
Lo Dadso yaro, Pepsi aj to fair 70 di hogai ;-) :-P :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Cute Ans.. When a girl asked his Ex-boyfriend
Girl: Do u still love me?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Pyar ka topta nahi,
lekin mere dost aaz bhi mujhe teri kasam detehai. ?
? Kadir ?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- Tumhaare Ghar mein Sab se Chhota Kaun hai?? Student- Mere Papa.. Teacher- Wo Kaise??
Student- Wo Aaj bhi Mummy ke Saath Sote hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki_ maa...
ye padosi ka ladka mujhe baar baar kiss kar k bhag jata hai maa muskura ke boli_bada shararti hai... bilkul apne baap par gaya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Pati-Patni Mein Ladayi Ho Gayi,
Unki Aapas Mein Baat-Cheet Band Thi,
Ek Din Subah Pati Ko Kisi Kaam
Se Office Jaldi Jaana Tha,
Usne Raat Ko Paper Par Likha: “Mujhe Subah 5 Baje Utha Dena”
Aur Paper Patni Ke Takiye Ke Paas Rakh Diya,
Subah 8 Baje Jab Wo Utha To Dekha Uske Upar Bahut Saare
Paper Pade The,
Aur Likha Tha:
Uth Jao 5 Baj Gaye Hai,
Please Uth Jao, Warna Late Ho Jaaoge
Arrey Pahle Hi Bahut Der Ho Chuki Hai, Ab Uth Bhi Jaao
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: are oh sambha ye kon log he jo SMS nahi karte
Sambha: sardar ye woh log hai jo miss call karne ke bad b balance check karte hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kisi behri jahaz main kain log safar kar rehy the achanak aik chota sa bacha samandar main ja gira, jahaz main halchal mach gai, thori der bad aik nojawan bachy ko good main liye samandar se nikal aya. logo ne is ki bahadari ki tareef ki.& & &
Nojawan bola:”who sab to thek hay magar ye batao, ke muje Dhaka kis ne diya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Husbend: ye kesa khana banaya hai tum ny bikul gober jaisa . . . . .
Wife: Toba hai !!! is admi ny tu har cheez chakhi hoi hai
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
man:what is it u r reading?
sardar:i’m reading book on blood. man:y?
sardar:bcoz doctor told me tomorrow 4 me blood test.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar was writing something very slowly.
Friend asked: Why are you writing so slowly?
Sardar: I am writing to my 6 yrs old daughter,
she can not read very fast.
by Pak101.com (few years ago!)