Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
Wife : Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya?
Husband : Mein khud paresaan hu nishan dekhkar. Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1121 views
Similar Jokes
Wo mujh se kehte thi teri zindagi ku janat bana dun gi
magar banani us ku daal bi nai aati
by Sabir shah (few years ago!)
Kabhi kehta tha dost mera ke
“Jaan bi maango to hazir hay ”
Aaj apni Biwi ko jan ketha hay
Aur maangta ho tu galiyann deta hai …!
Matlabi saala……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik burhya tangay kay nichay aagayi to sipahi nay tangay walay ko pakr kar poocha. Tum nay burhya ko takkar kiun mari hai?
Tangay wala khamosh khara raha.
Burhya kehnay lagi:
ab kiun nahi boltay? Pehlay to bara shor macha raha rahay the keh bach mayi bach mayi ….. ab bol.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Plz mujhy 1 mis call do yahan light nhi hai
or mujhy mere cell mil nhi raha
.
.
.
Send it 2 ur frndz n check how intelligent dey r?
by Mazhar Khan (few years ago!)
A criminal broke into bed room , tied up Husband & Wife
Kissed wife’s ear & went 2 Bathroom.
Husband told Wife
“Satisfy him or he will Kill Us,
Be strong I LOVE YOU.”
Wife said:
He didn’t kiss me , he whispered in my EAR that he’s GAY ,
need vasline and i told him its in the BATHROOM , So be STRONG
I LOVE YOU TO…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Laloo and Rabri were on an African Safari when a lion suddenly dragged Rabri with his jaws.
Rabri: Shoot him, Shoot him!
Laloo: Wait! Wait! Let me change the battery of my camera.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka to bhagwan:-bhagwan
mere ghar se canada tak road bana do.
Bhagwan - yeh to kabhi nahi ho skta.
Ladka:-fir mujhe 1 aisi ladki se
mila do jo sirf mujhe hi pyar kare.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bhagwan:- beta road"single"banwani hai
ya"double" :
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Pathan Was Playing
“Kon Banega Carore Pati”
Shahrukh Khan Asked:
“Apne Baap Ka Naam Batao”
Pathan Replied:
“Hu Ko Pagal Samajhti Haikya?
4 Options Kidhar Hain..
by Tanveer Hussain (few years ago!)