Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
Wife : Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya?
Husband : Mein khud paresaan hu nishan dekhkar. Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1119 views
Similar Jokes
Shair, Shairni ko Kiss Karne Laga...
Sherni Ne Rok Diya,
Aur
Idhar Udhar Dekhne Lagi.
Shair: Kya Hua Darling...?
Sherni: Dekh Rahi Hon,
Aas Paas DISCOVERY Waly To Nahi Hain. :-)
by Hina Ali (few years ago!)
A good advice from a good friend!
I read in the newspaper that drinking beer causes liver cancer so please-stop reading newspapers...cheers......
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola
begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?
begum:”1 dum
admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”
by Pak101.com (few years ago!)
Dhoni's Mom: Go and bring some vegetables from market.
Dhoni: But Mom, We defeated by South Africa and public are in full anger.
Mom: Wear my sari and then go, no one will recognize you.
Dhoni goes to market wearing saree.
A Girl: Hi Dhoni, how are you?
Dhoni got shocked.
Dhoni: How did you know, I am Dhoni?Girl: Abeh.. I am Nehra.
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: aap cigarette mat piya karo, bohot badbu aati hai.
pati ne cigarette pina chhod diya.
Patni: aap paan, gutkha mat khaya karo daant kharab ho jayenge
pati: ne paan aur gutkha khana bhi chhod diya.
Patni: aap bike dhire chalaya karo, kahi accident na ho jaye
pati ne bike dheere chalani shuru kar di.
Patni: aap apne baal thik se rakha karo, acche nahi lagte aise.
pati ne apne baal thik kar liye
@…2 saal baad…@
Patni : Ab aap pehle jaise nahi rahe…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik sardar ny raod py khari car ke nichay kutty ko leta hua dekha.
To kutty ko dum say khaincha our bola,
Baar nikal waada aya tu engineer!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Research Says Girls Take Three
Days To Judge A Boy Whether She Likes Him.
Boys Take Three Seconds,
1 Sec.: “Kya Ladki Hai Yaar”
2 Sec.: “Mast Hai Bhai”
3 Sec.: “Bhai Mujhe Pyar Ho Gaya“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??
Socho Socho . . .
“Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..?
by Pak101.com (few years ago!)
Polio team darwazay pe ai
Pathan: begum Bandooq or kartoos kahan hen.
Polio team bhagi
Pathan ne awaz di: Ruko ye humare bachon k naam hen
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Mohammad Ali (few years ago!)