On first night after marriage
On first night after marriage
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi hai.
Husband : I thinK because this is your first night.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…
by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Patient to doctor: aap ki nurse boohat achi hai uss ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: says janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
AurFather: Rat Ko Tum Peeke Room Me Gir Gaye The
Son: Kya Batau Papa Sb Galat Sangat Ki Wajah Se Hua
6 Dost
6 Beer
Aur Unmese 5 Pite Nahi The
by Mohammad Ali (few years ago!)
Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-
Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!
Pathan says-"pass d roti u moti":D
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Na cheeno mere mulk ki larkion se M0BILE ki service
"FARAZ"
Aik yehi to KaaM hy jiski waja se wo ghar k kam waqt se pehle kar leti ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa after a long tour says: A man opened a petrol pump, but not even one customer went there.
Banta: Why?
Santa: Because he opened petrol pump on second floor.
by Pak101.com (few years ago!)
“GEO TO Aisey”
Shadeed Garmi Me Bus Stop Pe
Log BUS K Intezar Me Khare They.
1 Faqeer Aya,
Sab Logon Se Bheek Li,
Or Taxi Me Beth K Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Jungle Mein Mor Aur Morni Bethe The, Mor Ka Man Morni Ko Kiss Karne Ka Kiya,
Mor Morni Ko Kiss Karne Hi Laga, Ki Morni Use Rok Ke Idhar-Udhar Dekhne Lagi, To Mor Ne Puchha,
Mor: “Kya Hua Janu?”
Morni: “Dekh Rahi Hoon Aas-Pass Discovery Wale To Nahi Hai Saale ‘MMS’ Bana Lete Hain“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Bus me ja raha tha ek laraki se takragaya
Larki boli: Thappar khana hai
Santa: MEra to pet bhara hua hai, Aap kisi aur se puchh le
by Pak101.com (few years ago!)
A man received message from his neighbor
Sorry sir !! I am using your wife.
I am using day and night.
I am using when u r not present at home.
Infact I am using more than U R using.
I confess this because now I feel very much guilt.
Hope U will accept my sincere apologies.
Man went home and had a big fight with his wife.
Few minutes later he received another message.
Sorry Sir, spelling mistake..,
it is not wife but wifi.
by @irha@ (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)