Santa at medical college
Santa Applied to a medical college But he never made it because, these were his Answers:
Antibody: One who hates his body
Artery: Study of fine paintings
Bacteria: Back door of a cafeteria
Coma: Punctuation Mark
Gall Bladder: Bladder of a girl
Genes: Blue Denim
Labour pain: Hurt at work.
by Pak101.com (few years ago!) / 1000 views
Similar Jokes
Girl:- Jaldi khidki se kudoo, papa aa gaye hai
Boy:- Lekin ye 13v manzil hai
Girl:- Janu ye subh - asubh sochne ka waqt nahi
hai, jaldi kud jao
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Train me laloo ne apna trunk upar samaan rakhne vali jagah par rakh diya. Neeche Mayavati baithi thi.
Mayawati: Lalooji, apna samman kahi or rakho, mere sirr pe gir jaega.
Funny Lalu: Koi baat nahi behanji, iss me tutne vali koi cheez nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
A couple were arguing.
Wife:u dont like anybody in my family
Man:Not true,I like ur mother-in-law better than my mother-in-law!
by Abdul Sami (few years ago!)
Gang of Santa-Banta broke a bank, but instead of cash they find bottles of chilled red wine...
happily they drink and left
next day headline
~ Braking News ~
"Blood Bank Robbed"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Hey ! I Love You …
Girl : Awww… Then We Have Something In Common … !
Boy : We Both Love Each Other….??
Girl : No …!
.
.
.
That We Both Love ME …
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aadmi (khumb mele me) Hey Prabhu, Teri Kripa se khumb k mele me bhai bhai ko bichadte dekha hai.......... kabhi pati patni par bhi apni kripa barsao..........!!
by Pak101.com (few years ago!)
Chohy talwar le kr bhag rhy thy .
Sher ne pucha Kia hua? .
1 chuha bola hathi ki beti ko kisi ne propose kia Or nam hmara aya ha .
LAASHEN BICHA DEN GE LAASHEN
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jab ap sms nahi kartay ... !
Itna gussa ata hai Dil to chahta hai CHAPPAL Utaar Kar...
.
.
.
Joote pehen loon aur aapse Milne Ajaun..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend: Tumhare Abbu Kitne Saal K Hain?
Pathan: Jitne Saal Ke Hum Hai.
Friend: Wo Kse?
Pathan:O Yara Jis Din Hum Paida Hua, Usi Din To Wo Abbu Bana!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)