Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chho
Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi Monu-Ha
Sonu-Daru Monu-Ha
Sönu-To Shadi Q Nahi Ki
Monu-Itna Sudhar Gaya Tha Ki
Uss Se B Achi Mil Gayi..
by Pak101.com (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
Pathan Ne Kafan Ki Shop Kholi.
Logon Ne Usay Bohat Mara Qyun?
Qyun K Us Ne Shop Par Likha Hua Tha
Bara Kafan Leny Par Bachay Ka Kafan FREEEE…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek moti Aurat ne chor pakra or
us k uper baith gayi or naukar se
kaha- ja police ko bula
Naukar : Meri chappal kahan hai ?
Chor bola abey meri pehan le or jaldi ja....lolz
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hazaron Saal Uski Maa Karti Rahi Us K Baap Se Gaddari..
.
.
.
.
.
.
Tab Kahin Jaa Kr Paida Hua Asif ali Zardari…
by Pak101.com (few years ago!)
Son;Mom Ap ne mujse jhot bola :( Mom:Kb beta? Son:Ap ne kaha k tmhri choti behn Pari hai Mom:Han hai Son:To jab usy balcony se phenka to wo uri q nai? :O :O Mom:Tera bera ghark ho jae chwla ;> :@ kithy sutya e paen nou ?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar on phone: Doctor my wife is pregnant.
She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking.
by Asim Raza (few years ago!)
Bivi ne pati ke gale main bahein dalker kaha- Kaisi lag rahi hun main?
pati- bulkul vaisi jaise bhagwan shanker ke gale me nagin latkati ho....
by Pak101.com (few years ago!)
Once a programmer drowned in the sea. Many Marines where at that time on the beach, but the programmer was shouting "F1 F1" and nobody understood it.
by Pak101.com (few years ago!)
Why do gals prefer Love
marriage ???
.
.
.
. .
.
.
.
.
. because
'' Well Known Kamina ''
is better than
'' Unknown Namuna '
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun.
by Zia Rasool (few years ago!)
1 nursery CLASS ka bacha bola-madam main aap ko kaisa lagta hun?
Madam boli
SO SWEET
BACHA apni side Ke Larki se bola
dekha maine kaha tha na
line marti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)