sardar
Sardar on phone: Doctor my wife is pregnant.
She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking.
by Asim Raza (few years ago!) / 1000 views
Similar Jokes
Wife: Aap bohat motay hoty ja rahy ho.
Pathan: Tum bhi to kitni Moti ho gai ho.
Wife: Main Maa bannay wali hon.
Pathan: Main bhi BAAP banny wala hon.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife: "Tum GOA ja rahe ho to
mujhe apne sath kyu nahi le
jate?"
.
.
.
Husband: "Are pagli, Koi
Restaurant jata hai to Tiffin
sath le jata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)
Na hawa hai na maya hai,
Ehsaas apka aya hai,
Hamein b msg kar k dekh lo jaan,
COMPANY ne ye mobile sirf apki Girl FRIEND k liye nahi banaya hy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Darya k kinaaray 2 Sardar chamach se darya mai
Dahi daal rahe thay!
Pathan ne dekha to poocha: Khocha yeh kya kar
rahe ho…?
Sardar: Hum Lassi bana rahe hain!
Pathan: Ha Ha Ha…! O pagal ka bacha, log isi liye
tum par Lateefa banatay hain…!
Itna Lassi tumhara baap piyega.Ha.ha.ha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party rakhi,
.
Kisine pucha: 6month k baby ka b'day kaise?
,
Santa: hum semester system ko follow karte hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A sardar invested 2 Lakhs in a business and Suffered
huge Loss.
Do u know what the business was?
. . . .. . . . . . . . He opened a Saloon in Punjab!
by Pak101.com (few years ago!)
Once in a soap industry in Japan,
The soap cover was mistakenly packed without soap in it i.e empty box.
To avoid the problem in future they purchased X-Ray machine of 60 thousand dollars
to check whether soap is Packed in cover or not in assembly line.
Same problem occurred in Lahore.
What they did?
They simply put a pedestal fan beside assembly line. Empty boxes were flown away
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?
Answer: Because below 18
was not allowed.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna bhai: "Circuit, agar bus pe tu chade, ya fir tujpe bs chadJaye 2 kya hoga"!!
Circuit: "bole 2 bhai,dono baar ticket apani hi kategi." :D:P :D
roxy
by Pak101.com (few years ago!)
Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo
Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo
by Mohammad Ali (few years ago!)