Karaya 500 saman free
Sardar:janab airport tak kitna karaya lo ge?:-
taxi driver:5oo rupee aur saman free
sardar:theak hai to saman le ja me rikshaa me aa raha hun.
by Sabir shah (few years ago!) / 838 views
Similar Jokes
Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone
and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.
.
.
Boy(after long thinking)
“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH”.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
ek admi ped ki dal par har roj beth jat tha aur wo pagal ho chuka tha bato kyon
kyonki usne mba ki thi apne ko branch manager samjt tha
by Pak101.com (few years ago!)
Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”
Girl cried & said “I was talking about exams.”
Boy:oOops
by hearthackervsgirls (few years ago!)
New Version of Old Dialogue:
Mere Paas Facebook Hai
Twitter Hai
Orkut Hai
Tumhare Paas Kya Hai?
Smart Boy Answer:
Mere Paas "KAAM DHANDA" hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Teri judai mein neend urti hai, jan jati hai, chein khota hai, dil rota hai...!
Boy: Check karwaley bibi Dengi Virus me bhi aesa hi hota hai!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ne Jaali note Banaya aur Quaid-e-Azam ki Topi lagana bhol gaya:
Jab dukandar ko dia to Dukandar ne kaha: Iski to Topi nahi hai.
Pathan: Ye Quaid-e-Azam ki Garmion ki Tasveer hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan ko Raah chalte aik CHIRAGH mila,
Usne CHIRAGH ko ragra us main se aik JIN nikla,
Jin ne kaha: Teen khuahishat batao.
Pathan: Ek Shandar banglow ho, (Aa jata hai)
Us main bohat ameer log hon (Woh bhi aajate hain)
aur
aur
Us main mujhe CHOWKIDAR rakhwa do
by Abdul Hannan (few years ago!)
Angle Said:
I Can’t Be Everywhere To Help U..
So I Created MOTHER…
Devil Replied: Me Too Can’t Be Everywhere.. So I Created
MOTHER-IN-LAW
by Pak101.com (few years ago!)
Class Me 2 Ladkiya 1 Gori 1 Kali
Kali Gori Se:
Tu Konsi Cream Lagati He?
Gori:Fair & Lovely Or Tum?
Piche Baita Sardar Bola:
Cherry Blosm
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan JANAZE Ko Tezi Se Lekr Qabron K Oper Se Guzar Rhe Thy
ADMI:Oe Sharam Kro! Neche MURDY Hain.
PATHAN:To Uper Konsa Hm Ne WORLD CUP Uthya Hua Hy.
by Pak101.com (few years ago!)