Father to son
Father to son after exam: " Let me see your report card."
Son: "My friend just borrowed it. He wants to scare
his parents."
by Pak101.com (few years ago!) / 1111 views
Similar Jokes
Munna: Abay Circuit! Jaa Baajo Walay Ghar Say Doctor Ko Bula Ke Laa, Meri Tabiat Kharab Ho Reli Hai.
Circuit: Aey Bhai ! Aap To Khud Doctor Ho.
Munna: Bolay To Meri Fees Buhat Zyada Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi Apne Pati Santa Se Boli.
Biwi: “Jara Dekho Sheeshe Mein Aap Kitne Mote Ho Gaye Ho”
Santa: “Apne Aap Ko To Dekh, Tum Bhi To Kitni Moti Ho Gayi Ho”
Biwi Muskurate Hue: “Main To Maa Banne Wali Hoon”
Santa: “To Kya Hua, Main Bhi To Baap Banne Wala Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Teen Dost Gappy Hank Rahy Thy
Ek Kehne Laga Main Itni Garam
Chai Peeta Hoon Ke Hont Jal Jaty Hain
Doosra Kehne Laga Main Is Qadar Garam
Chai Peeta Hoon Ke Aantyn Aur Medah Tak Jal
Uthta Hai..
Teesra Jo Ye Sab Sun Raha Tha Kehne Laga Main To,
Paani, Doodh, Patti Aur Cheeni Moun Main Daal Ke
Choolhey Pe Baith Jata Hoon...
by Pak101.com (few years ago!)
1 gav me nadi pe bridge banaya Gya
People:bahut accha ho Gya
GOLU: ha ji pehle dhup me tair ke nadi paar krte the ab Chav me tair ke par krenge
by Pak101.com (few years ago!)
Jab Ghee Seedhi ungli se na niklay to.
..
..
..
..
..
..
Chamcha Istemaal karo.
Har cheez main ungli karna achi baat nahi hai. ;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shohar Biwi se: Ye kya tum ek aur suit le ayi? Abi
parso hi to..
Biwi chilla kar boli: Kya kaha ?!!
Kya parso?
...
Bolo ...
Kya kha tumne?
Kya parso, parso kya, bolo jaldi !!
Batao kya parso ?!
Shohar: Kuch nai, main bas ye keh rha tha k parso
bhi ek hi suit layi thi,
aaj 2 le aati
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man At Petrol Pump: “Full The Tank Of The Car”
Attendant: “Sir, Please Provide Me
Your Pan Card No.”
Man: “What, Why?”
Attendant: “Sir, Its A High Value Transaction“
by Pak101.com (few years ago!)
sardar 1st time JAHAAZ mein betha
Jahaz runway pe chal raha tha
Sardar ne pilot ko thappar mara or bola
Menu pehle he dair ho gai a te tu sarko sarki pa lia a.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height of gawarpan
Boy-how many apple u can eat in empty stomach..?
grl-i can eat 6 apply in empty stomach..
Boy-No U can eat only one..becoz Ur stomach will not empty..
grl-O wow,nyc joke..i'll try this to my other frnds..
.
.
grl to other grl-how many apple u can eat in empty stomach..?
other grl-10..
grl-aree yrr 6 bolti toh mst joke sunati..:P:p:D:D
hahahahahahahahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Baniya: Bhai Kela Kaisa Diya…
Falwala: 1 Rs Ka Ek..
Baniya: 60 Paisa Ka Deta Hai Kya?
Falwala: 60 Paise Mein Toh Sirf Chilka Milega..
Baniya: Yeh Ley 40 Paisa, Chilka Rakh Aur Kela De
by Pak101.com (few years ago!)