Tumhari Chaar Biwiyan Hain?
Dost: Main Dekh Raha Hoon Kareem Tum Aaj Kal Ghar Se Ziada Bahar Rehtey ho Aakhir Wajah Kya Hai?
Kareem: Kuch Nahi Yaar Ghar main Chaaron Biwiyan Naak Main Damm Kar Deti Hain Isi liye.
Dost: Tumhari Chaar Biwiyan Hain?
Kareem: Na Bhai Na, Sab Doosron Ki Hain
Ek Abba ki
Doosri Bhai ki
Teesri Dada ki
Aur Chothi Nana Ki. :-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1077 views
Similar Jokes
1st Man: Which Is The Best Month
To Get Married..?
2nd Man: Octemb ruary
1st Man: Don't Be Silly,
There Is No Such Month
2nd Man: Exactly
by Abdul Rehman (few years ago!)
Bhutto Ka Farmaan:
Roti, Kapra Aur Makaan.
.
Zardari Ka Elaan:
Goli, Kafan
.
Aur
.
Seedha Qabrustaan. :-)
by Sohaib Tariq (few years ago!)
A sardar went to Pizza Hut.
There he ordered a Pizza.
The Waiter asked him:
Sir shell I cut it into 4 pieces or 8 pieces.
Sardar replied:
O 4 hi le aa yaar,
8 to nahin khaye jayein gay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Admi Langraata Hoa Aata Hay
Usse Dekh Kar Do Doctor Aapas May Jhagar Tean Hay
Aik Kehta Hay K Us Ki Haddi Toot Gai Hai
Dosra Bolta Hai K
Nahi Us Ka Angotha Nikal Gaya Hai
Donoon Me Kafi Behas Ho Rahi Hoti Hai To
Tisra Doctor Bolta Hai
Chalo Us Say Hi Poch Laetey Hain
Ussay Poch Tay Hain To
Wo Bolata Hai
Nahi , Na Mera To Chapl Tota Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Boy friend to his Girl friend:
"darling mere kaan main kuch garam sa
kuch naram sa, kuch namkin sa
kuch mitha sa kaho na"
Girl friend sharmate hue: " HALWA PORI"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Club Me Dancr jhuki to American Ne 100 Rs.Uski Bra me dala,British Ne 200 dale
Sardar ne ATM card Uski Bra Me ghusaya or 300 Rs. Nikaal Liye???
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Kal meri biwi kuwe me gir gyi, bahut chot lagi, bahut chilla rahi thi.
Banta-Ab kaisi hai.?
Santa-Ab theek hi hogi. Kal se kuwe se awaz nhi ayi..
by Pak101.com (few years ago!)
Wo Shetan jo Ramzan me band nai hoye unki 4 Nishanian
1.Hath me Mobile ho ga
2.Angutha Buton pr hoga
3.Msg Perh kr Hansy ga
4.Pir Sochega k kisko Forward kero
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: I played chess against Viswanathan Anand but I lost..
Banta: You are a fool. He is the world champion in chess, how can you win against him.
Santa: Thats why I asked him to play Left Handed but I still lost.
Banta: You are an idiot.
He is actually Left Handed
by Pak101.com (few years ago!)
School Me Master Ji Ne Chote Sardar Se Poocha:
Jis Me Koi Kami Nahi
Usko Kya Kehte Hen?”
Chota Sardar Bola :
“Kami-Na”
by Pak101.com (few years ago!)