Tumhari Chaar Biwiyan Hain?

Dost: Main Dekh Raha Hoon Kareem Tum Aaj Kal Ghar Se Ziada Bahar Rehtey ho Aakhir Wajah Kya Hai?

Kareem: Kuch Nahi Yaar Ghar main Chaaron Biwiyan Naak Main Damm Kar Deti Hain Isi liye.

Dost: Tumhari Chaar Biwiyan Hain?

Kareem: Na Bhai Na, Sab Doosron Ki Hain

Ek Abba ki
Doosri Bhai ki
Teesri Dada ki
Aur Chothi Nana Ki. :-)

by Pak101.com (few years ago!) / 1077 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Best month to get married

1st Man: Which Is The Best Month
To Get Married..?

2nd Man: Octemb ruary

1st Man: Don't Be Silly,
There Is No Such Month

2nd Man: Exactly

by Abdul Rehman (few years ago!)
joke

Bhutto Ka Farmaan:
Roti, Kapra Aur Makaan.
.
Zardari Ka Elaan:
Goli, Kafan
.
Aur
.
Seedha Qabrustaan. :-)

by Sohaib Tariq (few years ago!)
A sardar went to Pizza Hut

A sardar went to Pizza Hut.
There he ordered a Pizza.
The Waiter asked him:
Sir shell I cut it into 4 pieces or 8 pieces.
Sardar replied:
O 4 hi le aa yaar,
8 to nahin khaye jayein gay

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctors Ki Laraii

Aik Admi Langraata Hoa Aata Hay
Usse Dekh Kar Do Doctor Aapas May Jhagar Tean Hay
Aik Kehta Hay K Us Ki Haddi Toot Gai Hai
Dosra Bolta Hai K
Nahi Us Ka Angotha Nikal Gaya Hai
Donoon Me Kafi Behas Ho Rahi Hoti Hai To
Tisra Doctor Bolta Hai
Chalo Us Say Hi Poch Laetey Hain
Ussay Poch Tay Hain To
Wo Bolata Hai
Nahi , Na Mera To Chapl Tota Hay

by Pak101.com (few years ago!)
Darling mare kaan main kuch garam sa

Boy friend to his Girl friend:
"darling mere kaan main kuch garam sa
kuch naram sa, kuch namkin sa
kuch mitha sa kaho na"
Girl friend sharmate hue: " HALWA PORI"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Club Me Dancr jhuki to

Club Me Dancr jhuki to American Ne 100 Rs.Uski Bra me dala,British Ne 200 dale

Sardar ne ATM card Uski Bra Me ghusaya or 300 Rs. Nikaal Liye???

by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Kal meri biwi

Santa-Kal meri biwi kuwe me gir gyi, bahut chot lagi, bahut chilla rahi thi.

Banta-Ab kaisi hai.?

Santa-Ab theek hi hogi. Kal se kuwe se awaz nhi ayi..

by Pak101.com (few years ago!)
Wo Shetan jo Ramzan me

Wo Shetan jo Ramzan me band nai hoye unki 4 Nishanian

1.Hath me Mobile ho ga

2.Angutha Buton pr hoga

3.Msg Perh kr Hansy ga

4.Pir Sochega k kisko Forward kero

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: I played

Santa: I played chess against Viswanathan Anand but I lost..

Banta: You are a fool. He is the world champion in chess, how can you win against him.

Santa: Thats why I asked him to play Left Handed but I still lost.

Banta: You are an idiot.
He is actually Left Handed

by Pak101.com (few years ago!)
School Me Master

School Me Master Ji Ne Chote Sardar Se Poocha:
Jis Me Koi Kami Nahi
Usko Kya Kehte Hen?”

Chota Sardar Bola :
“Kami-Na”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook