hamein garibon ke Sath Pyar se
Teacher: hamein garibon ke Sath Pyar se pesh aana chaiye
Student:Ab Mein Samjha Ki papa Aksar Naukrani ko gale Q lagte hai
by Pak101.com (few years ago!) / 843 views
Similar Jokes
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda
by Abdul Hannan (few years ago!)
I Was In A ‘Taxi’ When The Taxi Driver Said: “I Love This Job..! I Am My Own Boss; & No Body Tells Me What To Do..!” Then I Replied: “Aage Sey Left Le.
by haleema sadia (few years ago!)
Santa Apni Maa se Pitne Ke Bad Ghar Ke Bahar Baitha Tha
Baap-Kya Huwa
Santa-Papa,Tumhari Biwi Ke Sath Ab Mera Guzara Nahi Ho Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistani Awam Ki Insaniyat K Liye
3 Khidmaat Aesi Hain K
Dunya Main Koi Hamara Muqabla Nahi Kar Sakta.
1. Bhai Motorcycle Ka Stand Utha Lo.
2. Bhai Bike Ki Head Light Band Kar Lo.
3. Bhai, Baji Ka Dupatta Utha Lo, Wheel Main Na Ajaye.
by Mazhar Khan (few years ago!)
I didn't do my homework because I lost my
memory.
When did this start?
When did what start?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st ever intelligent sardar.
Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?
sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.
Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"
Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu
by Pak101.com (few years ago!)
Musafir (Gard se): gard saheb kia gari chalne mein itna waqt hai keh main chaye pi aayon.
Gard: is kay yakeen dilane kay liye mein khud aap ke sath chal sakta hon chaye pine kay liye.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nurse:Udhaas kyu baite ho sir?
Doctor:Dopahar jiska operation kiya tha, woh mar gaya.
Nurse: Arey woh to post mortem tha.
Doctor:Tho main subah kiska post mortem kiyaa tha.
by Pak101.com (few years ago!)