Ishq aur Pyar
SIR: ISHQ Aur PYAR mein kya farak hai?
Student: Sir Pyar vo hai jo aap apni beti se karte hain,
Aur Ishq vo hai jo main aapki beti se karta hun.
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
Height of Fashion..!!
.
.
.
A 3 years old baby telling his mother:
“Mom, Pamper zara neechay baandhna, dashing look
aati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Pak101.com (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by sami ullah (few years ago!)
Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel
Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do
Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ki Cycle Chori Hogai
“Us Ne Alaan Kia”
Jis Ne Meri Cycle Churai He Wo Sham Tak Wapas Kr De.
Warna Me Wohi Kronga
Jo Mere Abo Jan Ne Kia Tha”.
Sham Se Pehle Us Admi Ne Cycle Wapas Krdi,
Or Pocha
“Ap K Walid Sahab Ne Kia Kia Tha ? Pathan Ne Jawab Dya!
“Unho Ne Dosri Cycle Khareed Li Thi”..
by Pak101.com (few years ago!)
At the Indo-Pak border, an Indian officer shouts
at a Pakistani spy,”Goli maar dunga!” The
Pakistani spy replies, “Goli se darr nahi lagta
sa’ab, ‘Kohli’ se lagta hai!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Never Love Someone because LOVE stands for
L:Loss of Money
O:Out of Mind
V:Valley of Tensions
E: End of Life
So don't Love, just line maro
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik pthan yar aaj meri jumme ki namaz nikal gai
2nd pthan woh kese ?
1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Main Office Mein Betha Hua Tha, Mere Boss Ka Ek Sms Aya
Oye Koi Achha Sa Joke Bhej
Maine Reply Kiya: Sir Abhi Main Kaam Kar Raha Hun, Kuch Der Baad Bhejta Hun
Boss Ka Reply Aya
Abe Kya Mast Joke Tha, Aur Bhej
by Pak101.com (few years ago!)
Dad 2Son:Whn I beat u how u stop ur anger?
S:I strt cleanin toilet
D:How it satisfy u?
S:I clean it with ur toothbrush
by ubaid ur rehman (few years ago!)