Ishq aur Pyar

SIR: ISHQ Aur PYAR mein kya farak hai?

Student: Sir Pyar vo hai jo aap apni beti se karte hain,
Aur Ishq vo hai jo main aapki beti se karta hun.

by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Height of Fashion

Height of Fashion..!!
.
.
.
A 3 years old baby telling his mother:
“Mom, Pamper zara neechay baandhna, dashing look
aati hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha

1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.

by Pak101.com (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai

Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.

Graduation to pass karle

by sami ullah (few years ago!)
Allah Ke Nam Pe Bhej De

Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel

Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do

Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De

by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ki Cycle Chori Hogai

1 Pathan Ki Cycle Chori Hogai
“Us Ne Alaan Kia”
Jis Ne Meri Cycle Churai He Wo Sham Tak Wapas Kr De.
Warna Me Wohi Kronga
Jo Mere Abo Jan Ne Kia Tha”.
Sham Se Pehle Us Admi Ne Cycle Wapas Krdi,
Or Pocha
“Ap K Walid Sahab Ne Kia Kia Tha ? Pathan Ne Jawab Dya!
“Unho Ne Dosri Cycle Khareed Li Thi”..

by Pak101.com (few years ago!)
Goli se darr nahi lagta

At the Indo-Pak border, an Indian officer shouts
at a Pakistani spy,”Goli maar dunga!” The
Pakistani spy replies, “Goli se darr nahi lagta
sa’ab, ‘Kohli’ se lagta hai!”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
LOVE stands for

Never Love Someone because LOVE stands for
L:Loss of Money
O:Out of Mind
V:Valley of Tensions
E: End of Life

So don't Love, just line maro

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik pthan 2nd pthan

Aik pthan yar aaj meri jumme ki namaz nikal gai

2nd pthan woh kese ?

1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha

by Pak101.com (few years ago!)
Kya Mast Joke Bheja Hai

Ek Baar Main Office Mein Betha Hua Tha, Mere Boss Ka Ek Sms Aya

Oye Koi Achha Sa Joke Bhej

Maine Reply Kiya: Sir Abhi Main Kaam Kar Raha Hun, Kuch Der Baad Bhejta Hun

Boss Ka Reply Aya

Abe Kya Mast Joke Tha, Aur Bhej

by Pak101.com (few years ago!)
dad 2 son

Dad 2Son:Whn I beat u how u stop ur anger?

S:I strt cleanin toilet

D:How it satisfy u?

S:I clean it with ur toothbrush


by ubaid ur rehman (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook