Santa ka ghada kho gayaa tha
Santa ka ghada kho gayaa tha aur waha bahut khush tha
Banta: arey, tumhaara ghoda kho gaya hai aur tum khush ho? jyu?
Santa: main is liye khush hoo ke jab vo kho gaya to main uske saath nahi tha. hota to main bhi kho jaata na!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
a black boy was crying and saying to his buffalo - y i m so black everyone teases me
buffalo - "tu ne mera dood piya hai tu bilkul mere jesa hai
by Pak101.com (few years ago!)
After Examination
1st Benchers : Paper tough tha, par 95 to pakke hai,
2nd Benchers : Arey yaar ek question to fir bhi reh hi gaya,
3rd Benchers : Pass ho jaunga basitna pata hai
4th Benchers : Waat lag gayi yaar mai to pakka fail hu,
Last benchers : "Abe Paper ko maar goli, Madam kya maal thi,
Samajh hi nahi aa raha tha paper ko dekhu ya madam ko"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Classroom me urdu gramar ki class ho rai the.
Teacher: mery bety ko shaadi me dilchaspi nai hy
is fiqray me "mera beta" kya hy
Student:"khusra
by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny post-office me money-order karvane jata hai.
Postmaster: Mr Funny, yeh note fata hua hai, change kar do.
Mr Funny: Mein apni mammi ko paise bhej raha hu. Fata hua note bhejun ya naya, tumhe kya farak padta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Nokrani: Light chali gai hai
.
.
.
Meera: tu Mother Light jala lo
.
.
.
.
Nokrani: Mother Light??
.
.
.
.
.
Meera: uff u paindos i mean Mom-Bati….! :P :P Buhahhaha :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Child 2 Zardari:
.
janab 15 m0nth se Hamaray sch00l mein teacher nahi aya
Zardari:
t0 sch00l kaisay chal raha hai?
Bacha:
jaisay mulak chal raha hai.
by Tariq Bangash (few years ago!)
A Judge charged Rs.10800 fine to a MAN for rape case.
MAN asked:
‘WHY 10800'?
Judge replied:
10000 for rape &
8% Entertainment Tax
By Zardaari..
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Baar Santa Dharu Peekar Sadak Pe Ja Raha Hota Aur Achanak Se
Ek Sadhu Se Takra Jata Hai
Sadhu Gusse Se: “Array Murkh,
Main Tujhe Shraap Deta Hoon”
Santa: “Ruko-Ruko Baba, Main Glass Le Kar Aata Hoon, Fir Dena“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa orders Pizza..
Waiter: Sir should i cut it into 4 pieces or into 8 pieces..?
Santa: 4 hi karde 8 khaaye ni jaane..:-D
by tahir bashir (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday Party me muft ka khana khate hue pakde gye the Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Pak101.com (few years ago!)