Khan sahb 10 Rs tip to
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1054 views
(Rated 5 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
Santa ke ghar Ladki ne janam liya..
Banta: jab ladki badi hogi to ladke ise chedenge.
Santa: Maine iska intejaam kar liye hai.
Banta: kya kiya?
Santa: Ladki ka naam DIDI rakh diya hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Once in a soap industry in Japan,
The soap cover was mistakenly packed without soap in it i.e empty box.
To avoid the problem in future they purchased X-Ray machine of 60 thousand dollars
to check whether soap is Packed in cover or not in assembly line.
Same problem occurred in Lahore.
What they did?
They simply put a pedestal fan beside assembly line. Empty boxes were flown away
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar: why the doors are locked when the airplane fly.
Pathan: thinks about it for some time and reply,
.
.
.
.
.
.
Because venders should not be enter
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by Pak101.com (few years ago!)
4 kam karo
1. Mobile switch off kro
2. Battery kholo
3. Sim nikalo
4. Mobile ko road pai dai maro
Jb koi msg hi nhi karna tou mobile
ki kya zarorat.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Exam me teacher ne nakal karne di aur kaha bahar jake na kehna ki meine nakal karai hai.
Santa : Na jee na hum kahenge sir to bahut kamina tha, kutte ne seat se hilne bhi nahi diya!
by Pak101.com (few years ago!)
Dhadkan dil ki ruk jati hai,
Sanse aksar tham jati hai,
Bahut buri halat hoti hai yaaro,
Jab Girlfriend se shadi karne ki naubat aati hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Jail Mai Sardar Ka Dost Us
Se Milne Ata Hai Or Us Puchta Hai
Tum Se Aisi Kya Galti Ho Gai
K Tum Jail Me Ho Srdar:
Sardar:
Main Ne Bank Luta
Lekin Paise Wahi Ginne Beth Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ne Pappu Se Puchha.
Aadmi: “Beta Tumhari Umar Kya Hai?”
Bachha: “Ji, Ghar Mein 14, School Mein 12, Train Mein 7 Aur Facebook Pe 19 Saal Ka Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Im not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too, Chal uth rotti bana shabas.
by hearthackervsgirls (few years ago!)