Ek sharabi chaand
Ek sharabi chaand ki or ishara karke puchhta hai: Ye chand hai ya suraj? Dusra sharabi: Mujhe nahi pata, main bhi iss shaher mein naya hun..!
by Pak101.com (few years ago!) / 1056 views
Similar Jokes
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ma:beti shadi ke liye kon sa date fix kare?
Beti:22 Dec. Ma:Q?
Beti(sharmate huye):Suna
hai us din saal ki sabsi lambi raat hoti hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Father to son: How did you write your exam?
.
Son: They had asked questions which I didn't know, so I wrote answer which they will not know
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: aapse milne doctorji aaye hai
Husband: mujhe bukhaar hai. unhe kal aane ke liye bolo
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS
kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
How was your blind date ? " a college student
asked her roommate.
" Terrible ! " the roommate answered. " He showed
up in his 1932 Rolls Royce".
" Wow! That's a very expensive car. What 's so bad
about that ? "
"He was the original owner."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Newly married couple
.
Wife:
Humari shadi ko pure 24 ghante ho gae hai
.
Husband:
Ur dekho lgta hai jese kal he ki baat ho
by Mohammad Ali (few years ago!)
Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say
Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.
Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.
Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager 2 Santa :- Aapki shadi ho gayi ???
Santa :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Santa :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......
by Pak101.com (few years ago!)
Teri aawaz sunne ko jab taras jata hoon,
Toh ghisa pita cd player chala leta hoon.
Teri surat ko jab taras jaata hoon,
Toh cartoon network laga leta hoon.
by Abdul Hannan (few years ago!)