1 Molvi Dua maang raha tha
1 Molvi Dua maang raha tha: Ya ALLAH Shahadat ki mout Dey.Paas betha 1 Baba bola:Molvi G Jihaad te tussi jana Nai te Halway wich Bomb kisi ne pana nai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1057 views
Similar Jokes
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband texts to Wife on cell…
hi, what r u doing?
Wife- i m dying..
Husband jumps with joy but types Sweet Heart, how can i live without u?
Wife- u idiot i m dying my hair..
Husband- bloody english language..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aap K Father Ki Death Kaise Hui?
Friend: Burhape Ki Waja Se
Sardar: Hamare Mohallay Mein
Isi Beemari Ki Waja Se
Kyi Bache Halaak Ho Chukay Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Santa enters a store that sells curtains.
He tells the salesman, “I would like to buy a pair of pink curtains.”
He showed him several patterns, but Santa seemed to be having a hard time choosing.
by Pak101.com (few years ago!)
2 MEN TALKING
1st:
I am getting married because
I am tired of eating out,
cleaning house & doing laundry
2nd:
Strange,
I am taking divorce for same reasons!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher to Pathan: Tum ne home-work kion nahi kia?
.
.
Pathan: Sir hum hostel mai rehta hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…
Wo BANK me jaaker so gaya
Puchho kyun?
Kyunki….
Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki
“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”
Innocent Sant
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.
Police wala kehta hai
“Chal ooye bahar aa kar kapry pehan
Teri Talashi leni hai!!
by HAQ (few years ago!)
Young generation ko sb se zyada tention kb hote ha? . . . . . . . .
Papers mein?? Nhy. . . . . . .
jb wo so kr uthen aur unka mobile unky pas na ho.
by haleema sadia (few years ago!)
A sardar ji was asked why he divorced his wife so he said "Yaar meri biwi bari hi characterless thi, shaadi mujh se ki aur bacha bhaqwaan se maangti thi."
by Tanveer Hussain (few years ago!)