Do you think you can
Young man, do you think you can handle a variety of work?"
* "I ought to be able to. I've had ten different jobs in four months."
by Pak101.com (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Admi:
Mera Ultra-Sound KarO.?
Doctor:
Qamiz Utaaro AUr Shalwar Zara Neechy Karo.?
Admi:
Pehla Ultra-Sound Nahi Karte..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
sTUPID: tujhe bus main thpar kiun para
2ND STUPID:pata nai yar, meri photo aik larki ki paon mai gir gai, main ne kaha k behan g zara sari upar kar photo leni hai"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Mom, when I was on the bus with Dad this morning,he told me to give up my seat to a lady.
Mom: Well, you have done the right thing.
Son: But mum, I was sitting on daddy's lap.
by Pak101.com (few years ago!)
America mein Light gayi to...
Power Office mein phone karte hain!
.
.
.
JAPAN Me gayi to...
Fuse check karte hain!
.
.
.
Par...
.
.
.
INDIA mein gayi to...
Padosi ka ghar dekhte hain..
Sabki gayi hai…
Ya apni he khraab huyi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Traffic police:tumhara scooter itna uchhal kyon raha hai?
Scooter chaalak:-huzur, scooter nahin uchhal raha hai. Mujhe hichkiyaan aa rahi hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Ameer admi:mere pas aik kothi 4 caren 280 moter cycle hain ap k pas kia hai?
Gareeb admi:mere pas aik beta hai jis ki girl friend teri beti hai..
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Maa boli- “Galiyo me khel-khelkar bache
kitne gande ho jaate hai”
Doosri Maa- “Haan, behanji Ab dekho na,
das bacho ke muh dhone pade, tab kahi jaakar mai apne guddu ko pehchaan payi
by Pak101.com (few years ago!)
Dad: Beta Apko School Jana Kaisa Laga?
Beta: Suchl Jana Acha Laga Aur Schl Se Lautna Bhi Acha Laga.
Bas Beech Ka Samay Hi Acha Nahi Laga.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?
banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.
santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note diyaa tha :-)
by Pak101.com (few years ago!)
1st Sardar:Yaar koi aisa kaambata jis main ziadaprofit ho ?
2nd Sardar:Aisa ker sardiyo'nmein sasti Baraf leker garmiyo'n meinbaich de ... ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)