Do you think you can

Young man, do you think you can handle a variety of work?"

* "I ought to be able to. I've had ten different jobs in four months."

by Pak101.com (few years ago!) / 890 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ultra-Sound

Admi:
Mera Ultra-Sound KarO.?

Doctor:
Qamiz Utaaro AUr Shalwar Zara Neechy Karo.?

Admi:
Pehla Ultra-Sound Nahi Karte..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
sTUPID: tujhe bus main thpar kiun para 

sTUPID: tujhe bus main thpar kiun para 

2ND STUPID:pata nai yar, meri photo aik larki ki paon mai gir gai, main ne kaha k behan g zara sari upar kar photo leni hai"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Mom

Son: Mom, when I was on the bus with Dad this morning,he told me to give up my seat to a lady.

Mom: Well, you have done the right thing.

Son: But mum, I was sitting on daddy's lap.

by Pak101.com (few years ago!)
America mein Light gayi to

America mein Light gayi to...
Power Office mein phone karte hain!
.
.
.
JAPAN Me gayi to...
Fuse check karte hain!
.
.
.
Par...
.
.
.
INDIA mein gayi to...
Padosi ka ghar dekhte hain..
Sabki gayi hai…
Ya apni he khraab huyi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhara scooter itna uchhal kyon raha hai?

Traffic police:tumhara scooter itna uchhal kyon raha hai?

Scooter chaalak:-huzur, scooter nahin uchhal raha hai. Mujhe hichkiyaan aa rahi hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Ap k pas kia hai

Ameer admi:mere pas aik kothi 4 caren 280 moter cycle hain ap k pas kia hai?
Gareeb admi:mere pas aik beta hai jis ki girl friend teri beti hai..

by Sabir shah (few years ago!)
Ek Maa boli

Ek Maa boli- “Galiyo me khel-khelkar bache
kitne gande ho jaate hai”
Doosri Maa- “Haan, behanji Ab dekho na,
das bacho ke muh dhone pade, tab kahi jaakar mai apne guddu ko pehchaan payi

by Pak101.com (few years ago!)
Beta Apko School Jana Kaisa

Dad: Beta Apko School Jana Kaisa Laga?

Beta: Suchl Jana Acha Laga Aur Schl Se Lautna Bhi Acha Laga.
Bas Beech Ka Samay Hi Acha Nahi Laga.

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?

Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?

banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.

santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note diyaa tha :-)

by Pak101.com (few years ago!)
jis main ziadaprofit ho

1st Sardar:Yaar koi aisa kaambata jis main ziadaprofit ho ?

2nd Sardar:Aisa ker sardiyo'nmein sasti Baraf leker garmiyo'n meinbaich de ... ;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook