1child 1Re. ka coin kha gaya

1child 1Re. ka coin kha gaya. Kuch din bad poty mei uska coin bahar aa gya to child maa se bola-
AAJ BAHUT DIN BAD FASI HUI PAYMENT MILI HAI.

by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

SANTA KYU RO RAHE HO

SANTA-KYU RO RAHE HO
BANTA- MERI MURGI MAR GAYI

SANTA- TO KYA HUYA MERA BAAP BHI MARA THA
LEKIN ME NHI ROYA

BANTA -ABE TERA BAAP KYA ANDE DETA THA

by Pak101.com (few years ago!)
Bivi

Bivi:

ap ny pichly saal Eid per meri Ammi ko LOHY ka Bed banwa k diya tha ,

Is dafa kiya Irada hai ?

Shohar: Is saal us men CURRENT chornay ka Irada hai @ @ ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Double insult

Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Button dabana band ker

Attendence-
Pappu Yes Sir
Bablu Yes Sir
Tinku Yes Sir
Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri
baari hai, attendence lagwa

by Tanveer Hussain (few years ago!)
oye banta machli khayega?

Santa: oye banta machli khayega?
Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beggar and software developer

A beggar meets another beggar. A software engineer meets another software engineer.

Both of them ask the same question to each other.
What is the question ???

So, Which Platform are you Working on ??

by Pak101.com (few years ago!)
Molvi Sahab Jumme K Din

Molvi Sahab Jumme K Din
HOOR Ki Tareef Bayan Kr Rhe Thy,
K Hoor Aisi Hogi,
Hoor Wesi Hogi,
Jb Zyada Josh Aya To Phr Farmaya,
“Yr Ab Aap Logo Se Kya Behes Kron,
Bs Ye Jo Apne Muhalley Mein
Butt SAHAB Hain Un Ki Bachion Ko Hi Dekh Len!”
Qasam Se Hooren Hain Hooren..:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan is greater than Newton

Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down?? . . . . . .

Pathan : there is nobody in the air to catch it.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Interview Dene Gaya

Santa Interview Dene Gaya Office Ke Door Per Ja
Ke Bola.
Santa: “May I Come In Sir?”
Officer: “Wait Please”
Santa: “80 Kg Sir.”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
"Mazar" Pe Bomb

Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.

Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?

PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook