Light Theory by Pathan

Light Theory by Pathan:
Moon is more imprtnt than Sun
Bcz it gives light at night when light is needed
While
Sun givs light at day when light is already present

by Pak101.com (few years ago!) / 904 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

How To Impress A Woman:

How to impress a woman:

Compliment her,

kiss her,

caress her,

love her,

tease her,

protect her,

hug her,

hold her,

spend money on her,

wine & dine her,

buy things for her,

listen to her,

care for her,

stand by her,

support her,

go to the ends of the earth for her....

How to impress a man:

Show up naked,

Offer beer.

by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer vs memon

Faqeer:ary kuch dedo bahut bhoka hun.


Memon:100 ka note dekhate howe 50 hain tere pas
faqeer:han hain

memon:pehlay wo to kharch kar le.

by Sabir shah (few years ago!)
yamraj hijde se bole-lao tumhara hisab.

yamraj hijde se bole-lao tumhara hisab.
dunia me kya krke aaye ho?
hijda-aaye haye harami, abe de ke kya bheja tha jo hisab mang rhe ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Hum apny baby ka naam kya rakhen gay?

Wife closed her leg after sex and asked: Hum apny baby ka naam kya rakhen gay?

Husband Condom utartay huye: Agar is k baad bhi hua to Zaradari rakhen gay.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Cancer Specialist Doctor

Patient: Doctor, kya aapko pakka yakeen hai ke mujhe cancer hua hai. kyunki ek baar kisi patient ka cancer ka ilaaj chal raha tha aur patient TB se mar gaya.

Doctor: Ghabraao nahi… agar main ilaaz karunga to tum sirf cancer se hi maroge…

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar qabristan mein charas pee rha tha k Police a gai.

Sardar qabristan mein charas pee rha tha k Police a gai.

Sardar ne foran charas chupa li.

Police: Kia kar rhy thay?

Sardar: Walid k liye Dua mang raha tha.

Police: Yeh tu bachay ki qabar hy.

Sardar: Walid ka bachpan mein he inteqal ho gia tha.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
“Lipton di cha hai?”

A Punjabi kurri went to A Sardar’s shop and said:-
“Lipton di cha hai?”

Sardar G shrmatay huay:-

” Menu ty nahi hy, Tenu hy ty
LipAt ja”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
ji nahi sakta.

Pathan Khudkushi kar raha tha,
Kisi ne kaha aisa kyon kar rahe ho?
Pathan: Hamara bivi hamare dost k sath bhag gai hai.
Or hum apna dost k baghair ji nahi sakta.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Me Ny Bohat Sary Paise Bachaye

Pathan Ka Bacha Khushi Khushi Bhagta Hua Aaya..

Pathan: Kiya Hua.??

Bacha: Baba Aaj Me Ny Bohat Sary Paise Bachaye..

Pathan: Wo Kese.??

Bacha: Mere Ek Daant Me Dard Tha,
Me Wo Nikalwany Dentist K Pass Gaya,
Us Ny Kaha: "Meri Fees 500 Rupay Hai,
Tum Chahy Ek Daant Nikalwao Ya Sary.."
.
.
Phir Baba Me Ne Rs.500 Me
Saary Daant Nikalwa Diye.. :-D

by Pak101.com (few years ago!)
Sharabi DAARU se tang aa gaya

Sharabi DAARU se tang aa gaya

Aur botlain tornay laga
1st tori or bola:

Teri waja se meri nokri chali gai
2nd tori or bola:

teri waja se mera ghar tabah hua 3rd tori

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook