It is well known saying that
It is well known saying that-`jo hase,unke ghar base.`
But the question is`ghar basne ke bad kitne hase!`
by Pak101.com (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
Bank Lootne Ke Baad Daku Clerk Se,
Daku: “Tumne Mujhe Dekha?”
Clerk: Haan”
Daku: “Shoot Him”
Phir Cashier Se Pucha,
Daku: “Aur Tumne?”
Cashier: “Haan Dekha”
Daku: “Shoot Him”
Phir Usne Santa Se Pucha,
Daku: “Aur Tumne Dekha?”
Santa: “Nahi, Maine Nahi Dekha, Par Meri Biwi Ne Dekha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.
Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik jaga baraat pe pabandi lag gi
sardaroon ko pta chala wo saza dany chaly gay
kali sahi lee or sabko lone ma laga kr moo kaly krny lagy
ak baraati bar bar line tur kar agy aa kar khata sadar: ji mra moo kala karoo
sadar: chal wapis
aik bar phir aa gaya
sadar: phir bola chal waps
turi dhr bad phr aa gya sadar ji mara moo kala kroo
sadar: ki gal ay tanoo kadi jaldi ay
baraati: manoo pta ay sahi khtmm hoi ty tusi chater marny shroo kar do gay
by Pak101.com (few years ago!)
Once in a jungle after a party all the animals were eating RAJNIGANDHA PAN MASALA
But girraffe was not eating.
Lion: Why are you not eating PAN MASALA
Girraffe: I only eat MANIKCHAND….. Unche Log Unchi Pasand MANIKCHAND
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Papa mjhe Nokrani se pyar hy Mei us se shadi kronga.
Major Rohail: Nokarani ko rani banane ka na socho.
Boy: Kyu?
Major Rohail: Yehi galti mei ne b ke thi beta.
by Pak101.com (few years ago!)
sana “ammi aap mujhe time nahi detien”. Ammi “beta tumhein time chahye to puri ghari le lo,lakin roo mat”
by Abdul Basit (few years ago!)
Wife: Btao Tmhe Main Kitni Achchi Lagti Hoon
Husband : Bahut Zyada
Wife : Phir Bhi Kitni
Husbnd : Itni Ki Dil Chahta Hai Tumhari Jaisi 1 Aur Le Aaun.
by A. Sami (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye ..!
by Pak101.com (few years ago!)
.
1 kanjoos dosray say:
Aaj main ney ek jaan bachai.
Wo aise bachai k Faqeer sai pocha:
1000 ka note dun to kiya karega?
Wo bola, Khushi se mar jaunga.
Main nay kaha ja nahin deta
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)