Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izha
Q:Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izhar Pehle Q Nhi Krti?
Intresting Jawab:
Taki Break-up Krte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Piche Pade The,Mai Nai
by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Nurse – “Mubarak ho.. Sardar ji.. tusse papa ban gaye..” Sardarji – ” Meri wife ko nahi bolna.. main usey SURPRISE doonga..!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Exam ki rat ko student ne toss kia Head aya to Sona h
Tail aya to Film dkhnga
kharra raha to Gane sunuga
Or agr hawa mai raha to
qasm se puri rat parhunga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek baar ek sardar ki pant phat gai,
Tailor se silwa kar bill poocha,
Tailor: 250 Rs.
Sardar: Yeh lo 500Rs.
Tailor: 500 kiyu?
Sardar: Bill sun kar dobara phat gai!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ko Ek Bar Paisi Ki Jarurat Thhi, Apne Dost Banta Ko Bola.
Santa: “Yaar Mujhe 3000 Rs De De, Main Tujhe 2 Mahine Ke Baad Lota Dunga.”
Banta Ne Paisi De Diye, Mahine Bad Jab Santa Se Paisi Mange To Santa Use Ek Lota Dete Hue Bola.
Santa: “Ye Le Apna Wada Pura Kar Raha Hun, Pakad Ye Lota.“
by Pak101.com (few years ago!)
A Doctor Implanted a New Ear to a man:
Man: You idiot, You gave me a woman's ear.
Doctor: It makes no difference.
Man: It does, Now I can hear everything but understand nothing. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
“sargodha” dunya ka wo wahid shehar hy…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
Jahan
.
main rehta hun.
:-)
Taliyaan,.:.Hahaha
by Mazhar Khan (few years ago!)
While walking in the highlands Santa fell down a deep hole.
Banta: R u ok?
Santa: Yeah!
Banta: Did u break anything?
Santa: No, there's nothing down here.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari
coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo
coffee zarur pi leta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pehle woh meri girlfrnd thi, Mein bolta tha wo sunti thi
, Phir woh meri mangetr bani, Woh bolti thi mein sunta tha
Jab se woh meri BIWI bani, Hum dono bolte hain or muhalla sutna hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Faqeer: 10 rupiya de do sahab chae piyonga...
..
Admi: Chae tau 5 ki ati hai..
..
Faqeer: girl friend bhi piyege..
..
Admi: Faqeer ne bhi girlfriend bana li?
..
Faqeer: Nhi sahab... Girlfriend ne faqeer bana diya..
:D :D :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)