Teacher -Past, present, future
Teacher -Past, present, future ka 1 example main deti hu Or 1 tum do
Techer-mai sunder thi, hu, aur rahungi
Student-Apko veham tha, hai Or rahega
by Pak101.com (few years ago!) / 1453 views
Similar Jokes
Ek Admi Apne Bete Ko Buri Tarha Se Maar Raha Tha
Sath Wale Padosi Ne Ye Dekha To Hairan Hoke Uske Pass Gaya Aur Bola
Padosi: “Arrey Itna Kyun Maar Rahe Ho Bechare Ko?”
Aadmi: “Kal Isska Result Aane Wala Hai Or Mujhe Aaj Tour Pe Jana Hai Socha Kal Ka Kaam Aaj Hi Kar Loon.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Mein apni wife se divorce chahta hu. Voh mere se 6 mahine se boli nahi.
Lawyer: Dubara soch lo, aisi wife kismat valon ko hi naseeb hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Ladke Ne Apni Girl-friend Ko Phone Kiya Aur Puchha.
Ladka: “Tum Hamare Pyaar Ke Liye Kya Kar Sakti Ho?”
Ladki: “Main Tumhare Liye Aag Pe Chal Sakti Hoon, Angaron Se Naha Sakti Hoon”
Ladka: “So Sweet… Kya Tum Mujhe Abhi Milne Aa Sakti Ho?”
Ladki: “Pagal Ho Kya, Dhoop Dekhi Hai Kitni Tez Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.
Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?
Bhikari: G Han.
Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek sardar subah subah jogging karne ke liye nikla apne kutte ke sath.
Rudra: Oye yeh subah subah gadhe ke saath kaha jaa rahe ho?
Sardar: Oye yeh gadha nahi kutta hai.
Rudra: Oye main kutte se hi pochh raha hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Husband : Jab Me Tum Per Gussa Hota Hun To Tum Apna Gussa Kahan Nikalti Ho ?
Wife : TOILET Saaf Ker K.
Husband : Hein, Kese Saaf Kerti Ho ?
Wife : Tumhary ToothBrush Se :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek chota bacha dusre se: Agar din mein suraj na nikla to kya hoga?
Dusre bache ne jawab diya: Bijli ka bill bhad jayega
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar USA mein tha 1
building mein aag lag gae
Sardar fire fighter se:
tum logo ko nechey phainko
... main catch karon ga.
Pehle 1 larka aya
phir 1 larki
phir admi
phir aurat
Sardar ne sab ko pakar liya
Phir 1 habshi aya to
Sardar ne chor diya aur bola
o kanjro jehray sarr gaye
ne o te na sutto...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Bhaisahab time kya hua?
Man: Sham ke 6 baje hain!
Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Geo Tv ka wo konse programs he jin k nam khawateen lene se hich kichati hain?
.
.
.
.
"HUM SUB UMEED SE HAIN".
or
'AAJ RAAT KAMRAN KHAN K SATH'.
by Pak101.com (few years ago!)