Pagal Admi
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??
Socho Socho . . .
“Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
by Aamir Shehzad (few years ago!) / 1145 views
Similar Jokes
Sarkari Bas Me Bethna Nahi
Sarkari School Me Padhna nahi
Sarkari Dawa Khane Me Davai Karvani Nahi
Aur
.
.
Nokri Chahiye To Sarkari.
Wah PAKISTANI Wah.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Test Yaad Hai?
Pathan:
No
Teacher:
Kyun?
Pathan:
Jese He Parhne betha To Light Chali Gai,
Bad Me Is Dar Se Parhne Nahi Behta K Meri Waja Se Phir Light Na Chali Jaye.
by Abdul Hannan (few years ago!)
2 Cockroach “I.C.U” mein eik sath admit thay.
1st:Kisne maara??
2nd:Kisi ne nhi yar,aik lrki mujhy dekh k itni zorr se chillai k saala heart attack ho geya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya
fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte
hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte
nikalte hain!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha Ghar Se Maar Kha kr,
Gusse Me School Ja Raha Tha
Ek admi Ne Pucha
Beta Padhte Ho?
Bacha: Nhi School Ki Dress Pehen K
Tere Baap K Barat Mai Ja Raha Hu.
by Pak101.com (few years ago!)
American boy: Dogs can find Bombs in my country, America.
Japanese boy: Fish can play Ball in my country, Japan.
Pakistani: That is not a big matter, Monkey can read SMS in my country, Pakistan.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan UK gaya,
Airport per Immigration Officer: What is your name?
Pathan: Umar Daraz Khan
Officer: Say in English
Pathan kuch sochne k baad
Long life khan.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Yaad hai ham pehle kahan milte the……
train ruki, khidki khuli,
nazro se nazre mili aur aapne kahan,…..
ALLAH KE NAAM PE KUCH DE DE BABA!!!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jab tum is duniya se jaoge,
Door kahin ek naya janam paoge,
Is baar jo hua bahut bura hua,
Agli baar tum ek lambi pooch
aur chaar taang paoge.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: I hate Cigarettes .. I never touch it..
Boy: Me too hate Cigarettes. I always burn it.
by hearthackervsgirls (few years ago!)