A Sardarji Went to PCO Shop
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
Guess why ?
bcoz there it was written
Number dial karnay se pehley do lagain.
by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
God Created Millions Of Faces With Different Looks..
But When He Reached China, He Was Exhausted.
Then He Started
Ctrl C, Ctrl V, Ctrl C, Ctrl V
by Pak101.com (few years ago!)
patient:iam feeling dizzy for one hour after waking
up
doctor:then get up one hour later than the usual
time you get up..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher -Past, present, future ka 1 example main deti hu Or 1 tum do
Techer-mai sunder thi, hu, aur rahungi
Student-Apko veham tha, hai Or rahega
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar bulb pe apne baap ka nam likh raha tha
maan ne pocha :ye kia kar rahe ho?
Sardar:abbu ka naam roshan kar raha hun.
by Sabir shah (few years ago!)
4 kam karo
1. Mobile switch off kro
2. Battery kholo
3. Sim nikalo
4. Mobile ko road pai dai maro
Jb koi msg hi nhi karna tou mobile
ki kya zarorat.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A beautiful slogan behind the car of a married man, "Please do not distub, I
am already disturbed.".
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Santa On 60th Birthday:
Banta: Ye Cake Pe Bulb Q Lagaya Hai?
Santa: 60 Candles Lagane Me Mushkil Ho Rahi Thi.
.
Isliye 60 Watt k Bulb Laga Diya. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Mehmaan Se- Thnda Loge Ya Garam.?
Mehmaan-Dono Le Aao..
Snta-Preeto.. Ek GLass Freezer Se, Aur Ek GLass Geezer Se Pani Le Aao..
by Pak101.com (few years ago!)
Jan....kia haal hai,
jan....kahan ho,
jan....kab milo ge,
jan....ziyada khush mat hon
space wali jagah pe war laga k parhen
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan mobile company mei job k lye gya
1st question k answer pr hi usay laat maar k bhaga dia
Ques:Which is the most popular network?
Pathan: AL-QAIDA :-D :-D :-P
by Pak101.com (few years ago!)