Management student kisses a girl.
Management student kisses a girl.
Girl-whats this?
Boy- its called DIRECT MARKETING.
Girl slaps d boy
Boy-what is this?
Girl- this is CUSTOMER FEED BACK...:)
by Pak101.com (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher;ye bacha tmhara kia lagta hai.
Sardar;ye mera door ka saga bhai hai.
Techer;wo kaise
Sardar;is k aur mere darmayan me 6 behan bhai hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pathan ko Sailab Zadgan se Bohat Maar Parri
.
Kyo?
.
Kyo k Khan Sahab Sailab Zadgan ke Imdad k lye 3 Truck
.
.
.
.
.
.
NASWAR
Le kar Pohonch Gaye.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek rat husband ny wife se pani manga or so gaya
Bivi sari raat khari rahi subha hoi
Husband: tum sari raat yaha khari rahi bolo kya chahye
Wife: Gussy se Talaq ;-
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bache Ka Naam “D” Tha.
1 Din “D” K School Me Sports Day Tha Or Wo Apne Baap Ko B Sath Le Gaya.
Jab “D” Recing Me Dor Raha Tha To Us Ka Baap Chilaya:
Bhago “D”
Bhago “D”
Bhago “D”…
Us Waqt 1 Teacher Ayi Or Boli:
Sir, Plz English Bolain Urdu Allow Nahi, Or Wo Chali Gai.
Phir Us Ka Baap English Main Chillaya
Or Teacher Ko Gussa Aagya Or Us Ny “D” K Baap Ko School Se Bahar Nikal Diya.
Kyun K Wo English Main Chila Raha Tha:
Run-D,
Run-D,
Run-D ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
After she woke up, a woman told her husband, "I just dreamed that you gave me a pearl necklace for Valentine's day. What do you think it means?"
"You'll know tonight." he said.
That evening, the man came home with a package and gave it to his wife. Delighted, she opened it - to find a book entitled "The meaning of dreams"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I'm not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
... Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar: aapaan te roti roz kukar nal khaee dee a!
Dost: es mehngaee vich keevain?
Sardar: ek burkee aap khaee dee a te ek kukar noo pai dee a!
by tanveer hussain (few years ago!)