Santa-English me jhopdi ko kya kehte h?
Santa-English me jhopdi ko kya kehte h?
Banta- Hut
Santa- English aati nahi to daant te Q ho
by Pak101.com (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
Why Girls Live Longer Than Boys?
.
.
.
.
... Scientific Studies Have Proved That
.
.
.
"SHOPPING"
Never Causes HEART ATTACKS, But,
.
"PAYING The "BILLS" Does
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. To Patient's Frnd: Agr 1 Ghanta Pehle Le Aty To Hum Isy Bacha Lete.
Friend: Aby Saly,
Aadha Ghanta Pehle To Iska Accident Hua Hai 1 Ghanta Pehle Kese Le Ata?:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi unknown number se Pathan ko sms mila:
"Agar tum zaheen ho to Rs.200 ka balance bhejo, aur agar hoshiyar ho to Rs.300 ka balance bhejo."
Pathan ne us number par Rs.500 ka balance bheja aur likha:
"Hum zaheen bhi hai aur hoshiyar bhi,ainda hum ko challenge na karna!"
by HAQ (few years ago!)
Aik kutta doosray se:
Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by Sohaib Tariq (few years ago!)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
GOLU-Jab B m tumhre ghr khana khata hu
Tumhara kutta mere khane ko ghoor kar dekhta h KYO?
MOLU-kyuki kutta apni Plate phchanta h mere dost.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: sab log kyu bhaag rahe hai?
Banta: yeh race hai. jo jeetega use prize milega
Santa: agar sirf jeetnewaale ko prize milega to itne
log kyu bhaaga rahe hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teac:Ram tumhara ghar banne wala tha aur tumhara bhai bhi aane wala tha?Uska kiya hua?
Ram:Nahi Hua.
Teac:Kiyu?
Ramono mein ek baat commom thi "CEMEN" khatam hogaya!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne makhi ke legs tod kar kaha, Ja udd ja..
Lekin Makkhi nahi udi, Sardar ne kaha..
“Aab to saabit ho gaya ki agar makkhi ke legs tod di jaye
to makkhi sun nahi sakti!!!”
by Pak101.com (few years ago!)
What's the difference between wife n neighbours wife?
Wife is a chocolate, can have any time. Neighbour's wife is like an ice-cream, shud hv immediately.
by Pak101.com (few years ago!)