Teacher- ye kya kia..?
Ek chote bche ne exam sheet pr POTTYkarke teacher ke hath me thama di...
Teacher- ye kya kia..?
Student- sir apne hi kaha tha ki jo aa rha hai wahi kr de...
by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
pathan: Station jane k kitne paise logay?
Ricksha wala: 50
Pathan: 20 lelo
Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega
Pathan: Tm peche betho hum le k jayega
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu Ne Ek Din Santa Se Puchha.
Pappu: “Papa Aapki Shaadi Kis Se Hui Thi?”
Santa: “Abe, Teri Mummy Se”
Pappu: “Wah Papa, Ghar Mein Hi Setting Kar Li Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: ndia jao to saarhee bhejna,
Dubai jao to jewelry,
France jao to perfume!!
Husband ne jal ke kaha, Or dozakh jaon to kia bhejon? Wife APNI VIDEO
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Subha-Subha Sair Karte Hue Jungle Ki Taraf Ja Pahuncha,
Wahaa Usne Ek Saamp Ko Ped Par Latka Hua Dekha, Aur Hass Ke Samp Se Bola.
Santa: “Oye, Sirf Latakne Se Height Nahi Badegi, Mummy Ko Bolo Complan Pilaye“
by Pak101.com (few years ago!)
The boss came early in the morning one day and found his manager kissing his secretary.
He shouted at him, "Is this what I pay you for?"
The manager replied: "No, sir, this I do free of charge."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki maut bijli girnay say hui
par uski laash muskuratay hue mili
baghwan ne pucha aisa kyun?
toh sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya ae”
by Pak101.com (few years ago!)
Research K Mutabiq
Larkiyan Larkon Say Ziada
Mehenti Hoti Hain...
Kyun k
100 Mein Say 5 Larkiyan Qudrati Khubsurat Hoti Hain
aur Baqi
Apni Mehnat Say
by Abdul Hannan (few years ago!)
Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say
Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.
Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.
Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patni: Suno ji mere saath tumhare dus saal kaise beete?
Pati: Ek second ki tarah.
Patni: Agar main tumse 10000 rs mangu toh kaisa lagega?
Pati: Chavnni ki tarah.
Patni: Jara 10000 rs dena toh
by Pak101.com (few years ago!)
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!)