Snta-Ladki ko prapose karne ki
Snta-Ladki ko prapose karne ki sabse safe jagah konsi he?
Bnta-Mandir
S-Mandir kyu?
B-Qki waha ladkiyo k pairo me CHAPPAL nai hoti..
by Pak101.com (few years ago!) / 1074 views
Similar Jokes
santa:- yaar bahut raat ho gyi h,
aaj raat ko yahi ruk ja,
subah chala jaio.
Banta:- theek h yaar,
fir main ghar se night dress le ata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..
by tanveer hussain (few years ago!)
Lady to inspector Santa: My husband went to buy potatoes 5 days ago, he hasn't come back yet!
Santa: Why don't u cook something else.
by Pak101.com (few years ago!)
Le wapda: yeh bass last month hai loadshedding ka
Le awam: wow great! yani us k baad bijli ni jaye gee?
Le wapda: ni, phirr bijli khatam ho jaye ge
le awam
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Modern basanti
Veeru: BASANTI IN KUTTON KE SAMNE MAT NACHNA,
Basanti: Xcuse me, Who the hell do
u think you are to order me like this,
U stupid guy using abusive language,
u bloody fool hanging in the rusty chain
with so obnoxious smell coming from body,
.
.
.
.
.
you keep ur mouth shut, Nonsense,
Hey DJ Gabbar Spin that Shit man.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
kash ae khuda tumne hame kitab banaya hota, haseenae hame padte padte so jaati aur sine se lagaya hota. ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Yoga Teacher to a woman: Kya yoga karne se tumare husband ki sharab peene ki aadat me kutch badlav aaya?
Funny Woman: Hanji, ab vo sar ke bhar khade ho ke sari ki sari botal pi jate hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Din Jab Tumari Shadi Ho Jayegi,
Tab Tumari Biwi Ke Pet Mein,
Mera Haan Mera,
100% Mera Hi,
.
.
.
.
.
.
Bhatija Hoga …
Sale Dost Pe Shaq Karta Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Meri Ek Ek Saans Pe Ek Ek Larka Marta Ha
.
.
.
.
.
Boy : To Tum Koi Acha Sa Toothpaste Use Kyun Nahi Karti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2009 ki kuch dardnaak STORIES
1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or
kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne
k lye neche utra khudkush damakha me mara gya
1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani
me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad
ne firing kr k halak kr dia
kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k
sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia
Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se
sb kuch le gya…
by Tanveer Hussain (few years ago!)