Husband Wife Jokes Sms Hindi
Wife Ne Pati Se Gale Lagkar Poocha, Main Kaisi Lag Rahi Hoon.
Husband Ne Jawab Diye, Tumne Bhagwan Shankar Ke Gale Main Saanp Dekha Hain Na, Waisi Lag Rahi Ho
by Pak101.com (few years ago!) / 1151 views
Similar Jokes
1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!
2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sheikh ki wife beemar thi,
Light nai thi candle jal rai thi
Shkh: Doctor ko lenay ja ra h0on,
agr tumhe lagay k tum nai bachogi to yad se candle bujha dena..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wo larka aj bi garmi se mar raha hai
jissy us ki girl friend ne 6 saal pehlay kaha tha k tum jacket me salman khan lagte ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Khoti ko kiss ker raha tha.
BV dekh kar heran reh gai.
Wai tenu sharam ni aandi KANJRAA
Srdar:
Hun assi tere chakar vich purani yari te ni chad
sakday na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?
.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.
.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
molazim hotel manager se: “upar ka mosafir shakayat kar raha tha ke raat barish main chat se is kadar pani tapka ke who sir se paoun tak nahaya gya.” Manager “theek hay ,is ke bill main nahane ke paise bi shamil kar lo.”
by Abdul Basit (few years ago!)
Mother(angrily): If you fail now then you must not say me mother.
After result
Mother: What was the result?
Son: Sorry sweety, You have lost the right to be called mother.
by Pak101.com (few years ago!)
Daku: pathan ke gher gus gaya aur bola jaldi batao SONA kahan hai,,
.
.
.
.
Pathan: Pagal ka bacha itna bara ghar hy, kahin b so jao…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I failed my driver’s test.
The guy asked me “what do you do at a red light?”
I said, I don’t know… look around, listen to the radio…
by Pak101.com (few years ago!)