Do you eat fish?
Santa:
Oye Banta Machli Khayega?
Banta:
Nahi Yaar Usme Kaante Hote Hain.
Santa:
Oye Chadd Yaar,
Chappal Pahen K Kha Lena.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
Sara: My grand father lived 96 years & He never used glasses
Chaudhary:O menu pta ae
.
.
Kuj log sidha botle nu e mu la lende ne
by Abdul Hannan (few years ago!)
Define Biology and Sociology?
.
.
.
.
.
If New Born Baby Looks Like His Father It’s Biology,
If He Looks Like His Neighbor Then
It is Called Sociology.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Girl : Will you marry me . . .?
(Girl remains silent...)
Boy : Plz speak something, I m
dying. . . !
Girl : I m thinking. . .
Boy : Now this is not a good time to joke. .
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
EK DOST DUSRE DOST SE APANI PATNI KI
DHOKHE BAJI KE BARE ME BATATE HUE BOLA- ”
MAI KUCH DINO KE LIYE BAHAR GAYA THA - AUR
JAB MAI GHAR AAYA TO MAINE APNI PATNI KO
APNE HI DOST KE SATH BADROOM ME DEKHA,
JABKI MAINE USE APNE LAUTNE KA SMS BHI
BHEJA THA, TUM HI BATAO, ISE KYA KAHENGE?”
DUSRA DOST BOLA- “YAHI KI SHAYAD USE
TUMHARA SMS NAHI MILA.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan 2nd Se!
Is Ki English Kya Hogi?
“Mujhe Roza Lag Raha Hai”
2nd Pathan!: Khocha Bohot Easy Hai. “The Roza Is Touching To Me”
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.
Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?
Bhikari: G Han.
Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Congratulation!
Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay
Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha
Film ka Naam ha,
?Begarat Zameen Par?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar On Cycle
Hit Lady Accidently
Lady Says: Break Nahi Mar Sakta Tha Kya?
Sardar:Poori Cycle To Mar Di..
Abhi Break Kya Alag Se Maru?
by Pak101.com (few years ago!)