Q-Insan or janwar k bacho me kya
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!) / 1090 views
Similar Jokes
Policeman: Tum ne faqeer ko Q mara?
Pathan: Hum ne ise baar bola tha ke hum aisa waisa aadmi nahi hai,
Phir bhi ye bolta hai"
Aik baar de dey baba, phir nahi aaonga.."
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Punjabi Bank me 500 ka note jama karny gaya!
Banker: Ye note to nakli hai!
Punjabi: Oh, my God is ka matlb hai wo Pathan meri
Free me Gaand mar gaya.
by Abdul Basit (few years ago!)
Aunty: Beta Mummy ghar pe hain kya??
Bacha Sprite Peete Hue: Apki SETTING to papa se hai na, Papa Ghar Pe Hi hain.
Sidhi Baat No Bakwas!!
Oops tofaNi baCha thA …..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han
.
.
.
.
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.....
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga :D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Raavan sita ka haran karne k liye cycle lekar aya. Ye dekh kar sita ne ram ko phone kiya to ram bole are tum fikar mat karo usko do savari nahi ati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
santa ki beti "LAADO" Bacpan se japan me thi Wo india aai per airport se return ho gayi Q ki waha bord lagha tha "NA AANA IS DESH MERI LADO
by Pak101.com (few years ago!)
Judge: why r u arrested?
Sardar: for shopping early?
Judge: well, that’s not a crime,
anyway how early were u shopping?
Sardar: before opening the shop…..:p
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Mery dada ny 1857 ki jang mein dushman ki taangain tak kat dee thien..
Dost: Gardnain kyn ni kati?
Sardar: Wo pehly he kati pari thi……..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A lady was picking through the frozen turkeys at the grocery store, but couldn't find one big enough for her family.
She asked a stock boy, "Do these turkeys get any bigger?"
The stock boy replied, "No ma'am, they're dead."
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)