mixed emotion
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by dracula (few years ago!) / 843 views
Similar Jokes
santa was playing Chess with his Dog!
Friend: Aray wahhh! tera kutta to buhat intelligent
hai....
santa: kiya khaak intelligent hai,
5 me sey 3 to mai jeeta hun...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek conductor ki shadi ho rahi thi
Mehman khushi khushi dono per phool barsa rahe the
Jab dulhan phero ke waqt uske pas aaker baithi, to weh bola
Thoda paas hoker baitho, ek swari aur baith sakti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Raat ko 1 admi ne Chaku dekha kar loot lia
.
Dost: Lekin tumhare pas tu hamaisha PISTOL hoti hai na
.
Pathan: Wo mai ne chupa di warna wo bhi le jata
by Mazhar Khan (few years ago!)
MAMU :Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aya?
GIRL :Ullu to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol pada? .
by ADNAN (few years ago!)
Santa Ne Ek Bar Bazar Mein Amrood Khareede Aur
Khane Laga.
Achanak Usne Dekha Ki Marood Ke Bich Mein Ek
Keeda Hai.
Santa Gusse Se Amrood Wale Se: “Abe Oye, Tere
Amrood Mein Se To Kida Nikla Hai”
Amrood Wale Ne Socha Ye Santa Hai, Isko Pagal
Banaya Jaye, Bola.
Amrood Wala: “Bhai, Apni Apni Kismat Hai, Kya
Pata Agle Amrood Mein Se Motorcycle Nikal Aaye”
Santa Ne Ye Suna Aur Khush Hoke Bola: “Achha,
Chal Fir 5 Killo Pack Kar De“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?
Sardar: Yaar main ink lagayi hai.
Man: Uh kyon? Sardar: Kyon k aaj kal BLUE TOOTH bahut mashur hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Pathan Ka School Mein 7th Class Mein New Addmission Howa.
Teacher Ne Usse Puchha: “Beta, Batao Abdul Qalam Kon Hai?”
Pathan: “Hum Ko Kya Pata, Hum To School Mein Naya Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai
Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D
by Pak101.com (few years ago!)
changu- yaar mangu bahut der se neend nahi aa rahi hai.
mangu- koi baat nahi tu uska wait mat kar aur so ja.
by Pak101.com (few years ago!)
BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!
Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?
Boy . Nahi
Girl. Phir rahnedo kiya faida !
by hearthackervsgirls (few years ago!)