Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay
Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?
Socho ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho ??
.
.
.
.
.
Socho
CHAIN KI SAANS
by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Q: Why does a cement wall break to pieces when a blonde hits it with their head?
A: The smartest one gives up first.
by Kamran (few years ago!)
Pathan 2 Shopkeeper: 1 Kala bulb daina !
Shopkeeper: Kaalay buld ka kia karna hai?
.
Pathan: Dopehr mai sonay ke lie andhair karna hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Wife: Shadi ke pehle to tum mujhe rof gift diya karte they,
ab kyun nahi dete?
Husband: Machhali pakdne ke baad bhi kya koi chara dalta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
WikiPedia: I Know all
Google: I Have all
Internet: Without me is nothing
.
.
Computer: Without me u don’t function.
.
WAPDA: ponki jao.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
AbbSardar Smoking In Front Of His Father ..
His Friend: Oye ! Abba De Saamne Smoking…??
Sardar: Abba Hi Hai Na..
Petrol Pump Te Nahi … !!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Circuit -Aye mamu, tereko papad aur jhapad mein pharak pata hai kya? Mamu -Nehin.
Circuit -To kha ke dekh le, pata chal jayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta : Dekh Santa Ek Saanp,Teri Biwi Ko Kaat Raha Hai.,Santa :
D ar Mat Yaar.Vo Kaat Nhi Raha,Vo To Zehar Bharwane Aaya Hoga
by Pak101.com (few years ago!)
ONE BROTHER AND SISTER WERE WALKING DOWN ON A ROAD
AFTER SOME TIME :
BROTHER TO SISTER : " behen , parda karo, Aage punjabiyo ka mohaLLa hai "
AFTER SOME TIME
SISTER TO BROTHER : "bhai , ab tum parda karo , Aage pathano ka mohalla hai "
by Abdul Hannan (few years ago!)
Frnd 2 Memon:
Jb Grmi Prti H To Ap Kya Krte Ho
Memon: Hm Sb A.C K Samne Bet Jate Hain
Frnd: Jab Us Se Bhi Ziyda Garmi Parti Hai To
Memon: Phr Hm A.C On Krlte Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
10 Doctor aur 1 teacher helicopter
ki rassi se latke the.
.
Pailot ne kaha, vajan jyada hai koi 1 Aadmi rasi chood de
.
.
Teacher bola ye kurbani main
dunga. TALIYAN bajaiye
.
.
Aur sare Doctor taali bajane lage
aur Vajan kam ho gaya
Moral of the story :- chahe
Doctor ban jao par guru hamesa guru hihota hai.
by Pak101.com (few years ago!)