Sardar: why the doors are
Pathan SMS
——————–
Sardar: why the doors are locked when the airplane fly.
Pathan: thinks about it for some time and reply,
.
.
Because venders should not be enter
by Pak101.com (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Husband and Wife were fighting,
Husband: Begum ye masla humein Larai se nhi Aqal se hal krna chahiye..! . . . . .
Biwi: Haan..! Ta k Tum Jeet jao na;->!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
There were three sardars. 1st: i have not written anything on the paper because i dont no the answers. 2nd: i have also not written anything. 3rd: shit yaar. teacher will thought that we three has cheated.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Bar Raam Ji Aur Hanuman Ji Samjhote Ke Liye
Raavan Ke Pass Gaye.
Baat Chit Ke Bich Mein Ek Dum Se Raavan Ne
Hanuman Ji Se Kaha.
Raavan: “Cigarette Hai Kya?”
Hanuman Ji: “Nahi Hai”
Ram Ji Hanuman Ji Ke Kan Mein Bole: “Abe Juth
Kyu Bol Rahe Ho, Hai To Sahi Tumhare Pass”
Hanuman Ji: “Prabhu, Kirpya Karke Aap Chupp
Rahe, Is Sale Ke 10 Sir Hai Pura Packet Pee
Jayega“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Pak101.com (few years ago!)
Allah Bachaye!
Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.
Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.
Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.
Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.
by Razzi (few years ago!)
Tarasta hai dil teri sada k lye
teri muhabbat teri wafa k liye
hum aur kuch nai mangte tum se
bus
masjid k lotey wapas kar do khuda k lye
by Sabir shah (few years ago!)
santa- soch raha huin ki usa ghum aauin, kitane
paise lagenge.
banta- kuch bhi nahi
santa- wo kaise?
banta- sochane ke paise nahi lagate.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Civil servant: I am unable to sleep.
Doctor: Can`t you sleep at night?
Civil Servant: I sleep very well at night. I find it difficult to sleep at noon
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne medical store se dawa li aur
Store waly se kaha Cheeni bhi do
Storwala:Cheeni medical pe nahi milti
Santa main pagal nahi hun ispe likha hai Sugar free!!!
by Pak101.com (few years ago!)