Alllah bachay
Allah Bachaye!
Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.
Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.
Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.
Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.
by Razzi (few years ago!) / 1095 views
Similar Jokes
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur usse samjhaya ki kissi ke naam lene se pahle JEE laga diya kare.
Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola…
“sahebji sahebji kutteji ne murgiji ko pakar liya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han
.
.
.
.
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho…..
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal
he…??
Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.
Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Group Of Elephants Wer Siting On A Street
A Sexy Femal Elephant Pases By Them Then A Loafer Elephant Said.
Wow!
Wat A Figure!! 3600-2400-3600.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa(ladki ko chedte hue)-
Aur soniyo ki haal hai??
Ladki (gusse me)- jo haal teri behan ka hai....
.
.
.
.
.
.
Santa- accha toh tu bhi pregnant hai....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar doosre sardar se:
Yaar bata motorcycle ke kitne tyre hote hai?
2nd sardar: 2 hote hai.
1st sardar: Nahi do nahi 6 hote hai
2nd sardar: Woh kaise?
1st sardar: Iss tarah 4 Motor ke aur 2 cycle ke.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
KG vs UNI*
*k.G=pencil,rubber, sharpener, scale…….
*UNI:Ek balpen wo b frnds se cheena hua:-)
…
*k.G: class me enter h0ny se phly Ma’am may i come….
*UNI:bina btae he mobile kan se lga k cls se bhr:-P
*k.g: bag me hr sbjct ki buk & copy…..
*UNI: yar aik paper to phar
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)