Alllah bachay

Allah Bachaye!

Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.

Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.

Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.

Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.

by Razzi (few years ago!) / 1095 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

jahaz jab urta he to

Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he

Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aadmi ne ek gawar naukar

Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur usse samjhaya ki kissi ke naam lene se pahle JEE laga diya kare.

Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola…

“sahebji sahebji kutteji ne murgiji ko pakar liya hai.

by Pak101.com (few years ago!)
3 phtahn

2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han
.
.
.
.
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho…..
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa (Ladki ko chedte hue)

Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal
he…??
Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.
Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Loafer Elephant

A Group Of Elephants Wer Siting On A Street

A Sexy Femal Elephant Pases By Them Then A Loafer Elephant Said.
Wow!

Wat A Figure!! 3600-2400-3600.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa larki ko dehkte hue

Santa(ladki ko chedte hue)-
Aur soniyo ki haal hai??
Ladki (gusse me)- jo haal teri behan ka hai....
.
.
.
.
.
.
Santa- accha toh tu bhi pregnant hai....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar doosre sardar se

Ek Sardar doosre sardar se:

Yaar bata motorcycle ke kitne tyre hote hai?

2nd sardar: 2 hote hai.

1st sardar: Nahi do nahi 6 hote hai

2nd sardar: Woh kaise?

1st sardar: Iss tarah 4 Motor ke aur 2 cycle ke.

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
KG vs UNI*

KG vs UNI*
*k.G=pencil,rubber, sharpener, scale…….
*UNI:Ek balpen wo b frnds se cheena hua:-)

*k.G: class me enter h0ny se phly Ma’am may i come….
*UNI:bina btae he mobile kan se lga k cls se bhr:-P
*k.g: bag me hr sbjct ki buk & copy…..
*UNI: yar aik paper to phar

by hearthackervsgirls (few years ago!)
“JO” DAR GAYA,“WO” MAR GAYA”

Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook