Beta Apko School Jana Kaisa
Dad: Beta Apko School Jana Kaisa Laga?
Beta: Suchl Jana Acha Laga Aur Schl Se Lautna Bhi Acha Laga.
Bas Beech Ka Samay Hi Acha Nahi Laga.
by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa & Banta watching match
Dhoni ne 6 mari
Santa- dekho dekho Goal hua.
Banta- abe tu pagal hi rahega Goal isme nhi CRICKET me hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Radio Or Akhbar Main Kia Farq Hai?
Pathan (Bohat Soch K):
Dekho Madam,
Akhbar Mein Hum Rotiyan La Sakta Hai,
Magar Radio Mein Nahi…
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha:
Dosra us k baray main kisi ko bata raha tha k
Ye barray Namazi, Parhaizgaar aur Muttaqi hain,
Woh Pathan Namaz torr kar bola: "Hum Haji bhi hai."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: I Want Pink Curtains For My Computer Screen
Salesman: But Computers Do Not Need Curtains
Santa: Oye, I Have Installed Windows
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ka inteqal ho gya.
Uska dost uske B.V k pas aya aur bola:
Kya mei us ke jga le skta hun?
.
B.V:Mujhe tu koe etraaz nhe
.
.
.
Qabristan walo se pooch lo !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 din sardar ji ko bht I love you k sms aa rhe they.
Dost ne pucha, ” sardar ji! kher he ajj bht I love you k sms aa rhe hen?”
'
Sardar ne jawab diya, ” O nayi yaar! aj ghalti naal teri bhabhi da fone le aya waan.”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi K Daant Me Keera Lag Gaya
Wo DENTIST K Paas Gaya To DENTIST Bola 4 Din Subah-Shaam
Doodh Biscuit Lo
Aur 5ve Din Sirf
Doodh Lo
Keera Zaroor Nikal Jayega
Usne 4 Din Doodh-Bisc uit Liye Aur 5ve
Din Sirf Doodh Piya,
.
.
.
.
.
.
Keera Bahar Nikla Or Bola
“Aaj Biscuit Nahi Hay Kya..?”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
teacher:fees mafi di arji likho
santa:feees kini hai
tchr:20 rps
santa:mai nai likhni
tchr:kiu..?
mera bapu kehnda 10-20 rps lai kise landi buchi di minat nai karni
by Pak101.com (few years ago!)
Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi hogi
Jara gor farmayega
Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi hogi
ACP says: 2-2 murder kiye hain tumhe to fansi hi hogi
by Pak101.com (few years ago!)